![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Esimerkiksi: on vain noin 4 viruksia niiden
|
| |||
| |||
| Quote:
Molemmat ovat olemassa ylä-ja alamäkiä, mutta loppujen lopuksi se, mitä käyttäjä on parempi, en ole koskaan ollut mitään ongelmia, joihin virukset jos käytössä on Windows, että Ive oli oma osuus viruksia mutta ei mitään, en voinut käsitellä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mac on standardi C2D järjestelmän ohjelmapaketin ja joissakin omaa muistia. That's all se on koskaan ollut, koska Apple siirtyi Intel-prosessorit ja sano, että se on "parempi tiettyjä tehtäviä" on harhaanjohtava. Jos haluat menojen jumalaton määrä rahaa saada joitakin ohjelmia, ostaa Mac. Mutta et saa mitään erityistä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sekä OS: n on niiden ylä-ja alamäkiä. Mac ylösalaisin, että tyhjäkäynnillä tietokone performin paljon vähemmän taustalla tehtäviä, mutta Windows ylösalaisin on, että paljon useammat yritykset tekevät ohjelmia Windows-että pitäisi käydä läpi Boot Camp Macissa. Toinen seikka on se, että poika on todella arn't että kallista. ne alkavat 850 dollaria Australiassa. perus iMac on 1599 dollaria, thats 2.4GHz C2D, 1 Gt RAM, 250GB HDD. Compaq Presario saman hinnan saa 2.1GHz AMD Phenom 8400, 2GB RAM ja 320GB kiintolevy. Tiedän, että hinnat on turha te, mutta se vain comparo |
|
| |||
| |||
| Jos olet osaksi tieteellisen laskennan jälkeen Unix / Linux on ainoa tapa edetä. Kuten Macit nyt suorittaa Unix-variantti, ne ovat ok, mutta paljon vähemmän rahaa voit ostaa / rakentaa yleisnimi PC ja Linux sitä. Ehkä jotkut ohjelmat ovat edelleen saatavilla ainoastaan Mac, mutta monet ohjelmat ovat saatavilla vain Windoze PC. Paljon parempi vaihtoehto olisi kampanjan muutama jäljellä Mac-ohjelmia on saatavilla PC ja Linux.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IM harkitsee saada Mac mutta i dont know, joka minun pitäisi saada Haluan vain leikkiä sen kanssa oppia jne. jne. ja ive aina halunnut poika Haluatko pelata ruoan kanssa sitten? ;)
|
| |||
| |||
| Mitä? Soitat, että lietteen säilykeruokaa?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |