![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
For eksempel: Det er bare ca 4 virus for dem
|
| |||
| |||
| Sitat:
Begge har det oppturer og nedturer, men i slutten på hva brukeren foretrekker, jeg har aldri hatt noen problemer med virus når du bruker Windows, at Ive hatt min andel av virus men ingenting at jeg ikke kunne håndtere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En Mac er en standard C2D system med en programvarepakke og noen proprietære minne. Det er alt som noensinne har vært siden Apple byttet til Intel-prosessorene og sier det er "bedre for visse oppgaver" er misvisende. Hvis du liker å tilbringe en ugudelig sum penger for å få noen programvare, kjøpe en Mac. Men du får ikke noe spesielt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| både oss og har sine oppturer og nedturer. en mac opp er at ved tomgang datamaskinen er performin mye mindre bakgrunn oppgaver, men en vinduer opp, er at mange flere bedrifter lage programmer for Windows som måtte kjøre gjennom Boot Camp på en mac. annet poeng er at mac er virkelig arn't at kostbart. de begynner på $ 850, Australia. en grunnleggende imac er NOK 1599, dvs 2,4 GHz C2D, 1GB RAM, 250GB HDD. en Compaq Presario av samme prisen får en 2.1GHz AMD Phenom 8400, 2GB RAM og en 320GB HDD. Jeg vet at prisene ubrukelig for dere, men bare en comparo |
|
| |||
| |||
| Hvis du er i vitenskapelig databehandling og Unix / Linux er den eneste veien å gå. Som Mac nå kjøre en Unix-variant, de er ok, men for mye mindre penger kan du kjøpe / bygge en ikke-proprietær pc og stokk Linux på den. Muligens noen programmer er fortsatt kun tilgjengelig for Mac, men mange programmer er bare tilgjengelige for Windoze PCer. En mye bedre alternativ ville være å kjempe for de få gjenværende Mac-bare programmer skal gjøres tilgjengelig for PC og Linux.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im vurderer å få en Mac, men jeg dont vite hvilken jeg skulle få jeg bare vil spille omtrent med det å lære etc etc og ive alltid ønsket en mac Liker du å leke med maten din da? ;)
|
| |||
| |||
| Hva? Kaller du det slurry mat?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |