![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Till exempel: Det finns bara ca 4 virus för dem
|
| |||
| |||
| Citat:
Båda har det upp-och nedgångar men i slutändan dess vad användaren föredrar, jag har aldrig haft några problem med virus när du använder Windows, se ive har min andel av virus, men ingenting som jag inte kunde hantera. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En Mac är en standard C2D system med ett programpaket och några proprietary memory. That's all den någonsin har varit sedan Apple bytte till Intel-kretsarna och säger att det är "bättre för vissa uppgifter" är vilseledande. Om du gillar tillbringar ogudaktiga summa pengar för att få lite programvara, köpa en Mac. Men du är inte att få något speciellt.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Både OS's har sina upp-och nedgångar. en Mac upp är att gå på tomgång datorn är performin mycket mindre bakgrund uppgifter, men ett fönster upp är att många fler företag göra program för Windows som skulle behöva gå genom Boot Camp på en Mac. annan sak är att Mac verkligen arn't att dyra. de börjar på $ 850 i Australien. grundläggande iMac är $ 1599, thats 2.4GHz C2D, 1GB RAM, 250GB HDD. en Compaq Presario för samma pris får en 2,1 GHz AMD Phenom 8400, 2GB RAM och 320GB HDD. Jag vet att priserna är meningslöst att ni killar, men bara en comparo |
|
| |||
| |||
| Om du är i beräkningsvetenskap sedan Unix / Linux är det enda sättet att gå. Eftersom Mac nu köra ett Unix-variant, är de ok, men för mycket mindre pengar kan du köpa / bygga en generisk PC och Linux på den. Möjligen vissa program fortfarande bara finns för Mac, men många program är endast tillgängliga för Windoze datorer. Ett bättre alternativ skulle vara att arbeta för de få återstående Mac-bara program som skall göras tillgänglig för PC och Linux.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| IM överväger att få en Mac men jag vet inte vilken jag ska får jag bara vill spela om med det för att lära sig etc etc och ive alltid velat ha en mac Gillar du att leka med maten då? ;)
|
| |||
| |||
| Va? Kallar du det gödselvatten mat?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |