![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Så min søster fortalte mig i dag, at hendes computer er inficeret med myrer. Nej, jeg mener ikke en computervirus, jeg mener faktisk lever, vejrtrækning myrer har angrebet hendes computer og lever i det. Hun er flyttet alle de oplysninger fra hendes laptop på et eksternt drev. Er der nogen måde at slippe af med disse ting? Jeg har hørt, at dette har været tilfældet for nylig til mennesker. They're called crazy hindbær myrer eller noget i den retning.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Real myrer? At bo i en bærbar computer. Det er en ny lol. Errm ... få et komprimeret luft linje og give den et godt slag ud.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har hørt om visse arter af myrer, der tiltrækkes stuff gerne visse lim, din myrer måske vil Chow ned på nogle loddemetal eller noget vanvittigt sådan.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg troede, det var en garn ligesom hindbær blæser af gamle London by ved første derefter læse dette,
http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle3941545.ece skræmmende
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning.
![]() Mit system: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg dont kende enten at grine på det eller tage det alvorligt, sry hvis det er et alvorligt emne, men jeg lige cant billedet lidt myrer kører rundt spise elektrisk udstyr
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
LOL!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er du virkelig seriøst??!
|
|
|||
|
|||
|
Nr. I'm alvorlig. Hvorfor skulle jeg gøre noget i retning af, at op?
|
|
|
|||
|
|||
|
sørg for sin kører 24-7 og næsten overophedning og gøre dem forlade lol
|
|
|
||||||||||||