![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten siskoni kertoi minulle tänään, että hänen tietokone-tartunnan muurahaisia. N: o En tarkoita tietokonevirus, tarkoitan todelliset elinkustannukset, hengitys muurahaisia on saastuttamiksi hänen tietokoneen ja elää siinä. Hän muutti kaikki tiedot hänen laptop laittamista ulkoisen aseman. Onko mitään keinoa päästä eroon näistä asioista? Olen kuullut, että tämä on tapahtunut viime aikoina ihmisiä. Ne ovat nimeltään hullu vadelma muurahaisia tai jotain. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Real muurahaisia? Asuminen läppäriin. Se on uusi lol. Errm ... saada paineilmaa linjaa ja antaa sille hyvä sammua.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen kuullut tiettyjen muurahaisia on houkuteltava tavaraa kuten tietyissä liimat, sinun muurahaisia saattaa haluta kiinanpystykorva alas joitakin juote tai jotain hullua sellaista.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luulin, että se oli lanka kuten vadelma puhallin vanhojen Lontoo kaupungin ensimmäisessä sitten lukea tämän, http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle3941545.ece scary
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont tiedä joko nauraa tuohon tai ottaa se vakavasti, sry, jos se on vakava asia, mutta minä vain kallistuksen kuva vähän muurahaisia käynnissä noin syöminen sähkölaitteet
| |||
| |||
| Quote:
LOL! |
|
| |||
| |||
| Oletko itse tosissasi??! Tai vain vetämällä meidän jaloissa ..? joko tapa! |
|
| |||
| |||
| N: o Olen tosissani. Miksi minun tehdä jotain, että jopa? |
|
| |||
| |||
| varmista, että sen toiminnassa 24-7 ja lähes ylikuumenemisen ja tehdä niistä jättää lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ota se PC World .... ne tappavat mitään