![]() |
|
| |||
| |||
| Dus mijn zus vertelde me vandaag dat haar computer is geïnfecteerd met mieren. Nee, ik bedoel niet een computervirus, ik bedoel de werkelijke leven, ademhalen mieren hebben aangetast haar computer en het leven in. Ze is al verplaatst van de informatie uit haar laptop op een externe schijf. Is er een manier om zich te ontdoen van deze dingen? Ik heb gehoord dat dit ook is gebeurd voor kort aan mensen. Ze riep gek framboos mieren of zoiets. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Real mieren? Wonen in een laptop. Dat is een nieuwe lol. Errm ... een gecomprimeerde lucht lijn en geven hem een goede klap uit.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb gehoord van bepaalde soorten mieren worden aangetrokken tot dingen zoals bepaalde lijmen, uw mieren wilt Chow op sommige solderen of zo gek als dat.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik vond het een garen als de framboos aanjager van de oude stad Londen in eerste dan dit lezen, http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle3941545.ece eng
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dont know hetzij lachen om die of neem het serieus, sry als het gaat om een ernstig onderwerp, maar ik net cant foto weinig mieren draait rond het eten van elektrische apparatuur
| |||
| |||
| Citaat:
LOL! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bent u daadwerkelijk serieus??!
| |||
| |||
| Nee, ik ben serieus. Waarom zou ik zoiets op? |
|