![]() |
|
| |||
| |||
| Så søsteren min fortalte meg i dag at hennes datamaskin er infisert med maur. Nei jeg ikke bety datavirus, jeg mener virkelig å leve, puste maur har infested henne og lever i den. Hun har flyttet all informasjon fra sin laptop på en ekstern disk. Finnes det noen måte å bli kvitt disse? Jeg har hørt at dette har foregått nylig til folk. De er kalt crazy bringebær maur eller noe sånt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Real maur? Bo i en laptop. Det er en ny lol. Errm ... få en komprimert luft og gi den et godt blåse ut.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hørt om enkelte arter av maur som blir tiltrukket av ting som enkelte lim, din maur vil kanskje Chow ned på noen loddetråd eller noe gale sånn.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg trodde det var et garn som bringebær blåser av gamle London by først og deretter lese dette, http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle3941545.ece skummelt
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg dont vite enten å le av det eller ta det alvorlig, sry hvis det er et alvorlig emne, men jeg skrånende bilde liten maur kjører rundt spise elektrisk utstyr
| |||
| |||
| Sitat:
Lol! |
|
| |||
| |||
| Er du faktisk alvorlig?? Eller bare trekke våre ben ..? Uansett! |
|
| |||
| |||
| Nei jeg er alvorlig. Hvorfor skulle jeg gjøre noe sånt opp? |
|
| |||
| |||
| sørge for sin kjører 24-7 og nesten overoppheting og gjøre dem forlate lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta den inn i PC World .... de vil drepe noen
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Hardware - Oppgradering Like Crazy | Ozzie82 | General Hardware Chat | 28 | 1 juli 2009 06:36 |
| POPUP sprø datamaskin juice | pete21 | Community News & Chat | 7 | 18 januar 2009 09:08 |
| PC slowdown & pop up dykking mr gal! | slim | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 26 | 12 oktober 2008 10:47 |
| Har folk gå gale på auksjoner? | mcbee | Av Emne Diskusjon | 4 | 30 august 2007 15:56 |
| Thread Tools | |
| |