![]() |
|
| |||
| |||
| Så min syster sa till mig i dag att hennes dator är infekterad med myror. Nej jag menar inte ett datavirus, jag menar faktiskt lever, andas myror har angripna hennes dator och lever i den. Hon har flyttat all information från sin bärbara dator till en extern hårddisk. Finns det något sätt att bli av med dessa saker? Jag har hört att detta har hänt nyligen för människor. De är kallade galna hallon myror eller nåt sånt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Real myror? Att bo i en bärbar dator. Det är en ny lol. Errm ... få en komprimerad luft linje och ge den en bra blåsa ut.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har hört av vissa arter av myror som lockas till saker som vissa typer av lim, dina myror maj vill chow ner på vissa löda eller något galet så.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag trodde det var ett garn liksom hallon fläkt av gamla london staden vid första sedan läsa detta, http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle3941545.ece skrämmande
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet att antingen skratta åt det eller ta det seriöst, sry om det är ett allvarligt ämne men jag skränande bilden lite myror som springer runt äta elektrisk utrustning
| |||
| |||
| Citat:
LOL! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är du verkligen allvar??
| |||
| |||
| Nej jag är allvarlig. Varför skulle jag göra någonting som liknar det här läget? |
|
| |||
| |||
| se sin kör 24-7 och nästan överhettning och få dem att lämna lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta den i PC världen .... de kommer att döda allt
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ny maskinvara - Uppgradering Liksom Crazy | Ozzie82 | General Hardware Chat | 28 | 1 juli 2009 06:36 |
| PopUp galen dator juice | pete21 | Gemenskapen Nyheter & Chat | 7 | 18 januari 2009 09:08 |
| PC nedgången & pop ups dykning Herr galen! | slem | Virus, spionprogram och säkerhet | 26 | 12 oktober 2008 10:47 |
| Vill folk gå galet på auktioner? | mcbee | Off Topic Discussion | 4 | 30 august 2007 15:56 |
| Thread Tools | |
| |