mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

CRT-skærme - Hvordan gjorde vi leve med dem?

Reply

Thread Tools
Old 21. oktober 2006, 13:09
Medlem Gruppen

Default CRT-skærme - Hvordan gjorde vi leve med dem?

Jeg var fastsættelse mine niecer maskine i dag - det var temmelig rodet op, efter at hun gik på en "installere alt, hvad der nogensinde popper op 'amok.

Hun har en CRT-skærm. Jeg kan huske, da vi gav den til hende, det var en god skærm, men nu er jeg ved ikke, hvordan nogen nogensinde kunne bruge en! Det betyder 70Hz opdateringshastighed, men du kan stadig se flimmer, og selv om det skulle være 'fladere, squarer rør' kan du se kurven ...

Jeg tror, hun vil være at få en TFT som en julegave .....
Old 5 december 2006, 13:50
Medlem Gruppen

Default CRT-skærme - Hvordan gjorde vi leve med dem?

Profferne af en billig TFT er de bruger en tredjedel af den effekt af en CRT, ikke bryde skriveborde og ingen stråling emitions og du får ingen hovedpine Dette skyldes, at en pixel kun opdateres, når der er behov for i stedet for hele partiet bliver opdateret . En 60 hrtz skærmen er langt mindre flimmer end en 85hrtz CRT. Cons med billige dem er langsomme pixel respons de skifter farve alt for langsom og en dårlig betragtningsvinkel så omslagene som du bevæger dit hoved. Også billige TFTS ikke kan vise en meget bred vifte af farvetone i forhold til en CRT.

For professionelle design, kunst eller fotografering arbejde prøv en Formac galleri TFT deres perfekte uanset hvad enhver designer vil fortælle dig, på det tidspunkt, de kom ud, var de eneste TFT til ud matcher en professionel CRT-skærm.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Tre Skærme bdadavies Grafikkort & Monitors 5 17 November 2009 17:03
3 Skærme Hjælp YRTNEG Grafikkort & Monitors 4 23 januar 2009 13:57
Hvad er de bedste monitorer Buchanan Grafikkort & Monitors 22 20. apr 2008 20:13
To skærme hjælp? KanoakaVirus Grafikkort & Monitors 7 29 marts 2008 16:58
To skærme på en pc. Er det muligt? marcusallon Grafikkort & Monitors 1 23 marts 2007 04:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.