vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

CRT Monitors - Miten voimme elää niiden kanssa?

Reply

Thread Tools
Old 21 lokakuu 2006, 13:09
Jäsen

Default CRT Monitors - Miten voimme elää niiden kanssa?

Olin vahvistamisesta minun nieces kone jo tänään - se oli melko sekaisin sen jälkeen, kun hän meni aiheesta "asentaa kaikkea sitä koskaan ponnahtaa ylös" remuaminen.

Hän on CRT-monitori. Muistan, kun annoimme sen hänelle, se oli hyvä seurata, mutta nyt en tiedä, miten kukaan voisi koskaan käyttää jotakin! Se ei 70Hz virkistystaajuutta, mutta voit silti nähdä välkynnän, ja vaikka sen piti olla "ohuemmiksi, squarer putki" näet käyrä ...

Luulen, että hän tulee olla saada TFT kuin joululahjaksi .....
Old 5 joulukuu 2006, 13:50
Jäsen

Default CRT Monitors - Miten voimme elää niiden kanssa?

Plussat ja halpa TFT ovat ne käyttävät kolmasosaa on valtaa CRT eivät tauko pöydät ja säteilyn emitions ja et saa päänsärkyä tämä on siksi, että pikselin vain päivittyy, kun se on pikemminkin kuin koko erä on päivitettävä . A 60 hrtz näytössä on paljon vähemmän välkyntä kuin 85hrtz CRT. Cons halvalla ovat hitaasti pikselin vasteajan ne vaihtaa väriä liian hidas ja huono katselukulma, joten väri muuttuu otat pään. Myös halpoja TFTS ei näytä kovin monenlaisia värisävyä verrattuna CRT.

Ammattimaiseen suunnitteluun, taidetta tai valokuvaus työtä yrittää Formac galleria TFT niiden täydellinen riippumatta mitä suunnittelija kertoo sinulle, kun he tulivat ulos ne olivat ainoat TFT menettelyihin vastaa ammattimainen CRT-monitori.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.