![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik was de vaststelling van mijn nichten machine vandaag - het was nogal messed up na ging over een 'installeer alles dat steeds opduikt' Spree. Ze heeft een CRT-monitor. Ik herinner me toen gaven we het haar, het was een goede monitor, maar nu ik weet niet hoe iemand ooit een zou kunnen gebruiken! Het doet 70Hz refresh rate, maar u kunt nog steeds zien flikkeren, en zelfs al was het zou moeten zijn 'platter, vierkanter buis' je kunt zien dat de curve ... Ik denk dat ze zullen worden om een TFT als een kerstcadeau voor ..... |
|
| |||
| |||
| De pro's van een goedkope TFT zijn ze gebruik maken van een derde van het vermogen van een CRT, niet breken balies en geen straling emitions en krijg je geen hoofdpijn is dit omdat een pixel alleen vernieuwd wanneer het moet dan de hele partij wordt vernieuwd . Een 60 hrtz scherm heeft veel minder flikkeren dan een 85hrtz CRT. Cons met goedkope zijn traag pixelrespons ze van kleur veranderen te langzaam en een slechte kijkhoek, zodat de kleur verandert als u uw hoofd. Ook goedkope TFTs niet kan laten een zeer breed scala van kleurtoon in vergelijking met een CRT-beeldscherm. Voor professioneel design, kunst of fotografie werk probeer een Formac Gallery TFT hun perfecte ongeacht wat elke ontwerper zal u vertellen op het moment dat ze kwam zij waren de enige TFT aan de wedstrijd een professionele CRT-monitor. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Drie Monitoren | bdadavies | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 17 november 2009 17:03 |
| 3 Monitoren Help | YRTNEG | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 23 Jan 2009 13:57 |
| Wat zijn de beste monitoren | Buchanan | Grafische Kaarten & Monitors | 22 | 20 apr 2008 20:13 |
| Twee monitoren helpen? | KanoakaVirus | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 29 mrt 2008 16:58 |
| Twee monitoren op een pc. Is het mogelijk? | marcusallon | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 23 mrt 2007 04:06 |
| Thread Tools | |
| |