mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

CRT skjermer - Hvordan gjorde vi lever med dem?

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 13:09
Medlem Group

Default CRT skjermer - Hvordan gjorde vi lever med dem?

Jeg var innfesting mine nieser maskin i dag - det var heller messed opp etter at hun gikk på en "installer alt som stadig dukker opp 'Drop.

Hun har en CRT-skjerm. Jeg husker da vi ga det til henne, det var en god skjerm, men nå vet jeg ikke hvordan noen kunne bruke ett! Det gjør 70Hz oppdateringsfrekvens, men du kan fremdeles se flimmer, og selv om det skulle være "flatere, squarer tube" kan du se kurven ...

Jeg tror hun vil få en TFT som julegave .....
Old 5te 2006, 13:50
Medlem Group

Default CRT skjermer - Hvordan gjorde vi lever med dem?

Profesjonelle til en billig TFT er de bruker en tredjedel av kraften i en CRT, ikke bryte pulter og ingen stråling emitions og du får ingen hodepine dette er fordi en pixel kun oppdateres når det er behov for mer enn hele mye som oppdateres . En 60 hrtz skjermen har langt mindre flimmer enn en 85hrtz CRT. Cons med billige de er trege pixel respons de endrer farge for tregt og dårlig visningsvinkelen slik at fargen endres når du beveger hodet. Også billige TFTs kan ikke vise et svært bredt spekter av fargetone sammenlignet med en CRT.

For profesjonell design, kunst eller fotografering arbeid prøve en Formac galleriet TFT deres perfekte, uansett hva noen designer vil fortelle deg da de kom ut var bare TFT til ut samsvarer en profesjonell CRT skjerm.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tre skjermer bdadavies Kabinetter & Skjermer 5 17 november 2009 17:03
3 Skjermer Hjelp YRTNEG Kabinetter & Skjermer 4 23 januar 2009 13:57
Hva er den beste skjermer Buchanan Kabinetter & Skjermer 22 20 april 2008 20:13
To skjermer hjelp? KanoakaVirus Kabinetter & Skjermer 7 29 mars 2008 16:58
To skjermer på en PC. Er det mulig? marcusallon Kabinetter & Skjermer 1 23 mars 2007 04:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.