![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, du måske ved fra andre fora, jeg har været overvejer nye CPU, RAM, osv. i et stykke tid nu .. .. Men jeg har nu besluttet at bare få en ny en helt de dele jeg har valgt, er opført nedenfor, DinoPC kræver £ 803,16 for at opbygge det for mig, og skibet det. Men formentlig kunne jeg gemme en stor luns lønomkostningsstrukturer, hvis jeg gjorde det selv .. .. Så .. Hvis jeg gjorde det, hvor meget ville jeg sandsynligvis for at spare? Og vil du (nogen) være i stand til og villige til at trin-for-trin fortælle en komplet computer-bygge-noob, hvordan de skal sættes op? De dele er som følger: CPU: Intel Core 2 Quad Q9400 "" Cooler: Thermaltake Golden Orb II MoBo: Asus P5K (Intel 35. Chipset, Crossfire) RAM: 4 GB Corsair DDR2 1066mhz Dominator (4x 1 GB) HD1: 750 GB SATA 3 GB / S HD2: 250 GB SATA 3 GB / S Optisk drev: 20x DVD ± RW DL S-ATA LightScribe (se nedenfor note) Grafik: NVIDIA GeForce 8500GT 512MB Lyd: Creative X-Fi Xtreme 7.1 Musik OS: Microsoft Windows Vista Home Premium SP1 64-bit PSU: 580W Hiper Type-M Silent PCI's: Wireless 802.11g PCI-kort Sag: DinoPC's standard Coolmaster Cavalier 3, eller hvis det gør jeg selv, min nuværende Dell Inspiron 531 BEMÆRK: optiske drev, hvis ikke køber fra DinoPC ville være LG GGW-H20L Bemærk også, at hvis gør mig selv, jeg behøver ikke at købe en sag eller mindre 250 GB harddisk. Tak på forhånd for din hjælp, Ollie.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behøver ikke at købe en sag, men jeg vil. Hvis du er ved at opbygge en tilpasset gaming rig du vil ønsker en sag med god luftcirkulation og masser af plads - noget Dells have en let mangler af.
| |||
| |||
| Dens ikke til gaming, kun ganske highend musik, video erfaringer og multi-opgaver osv. Plus jeg meget gerne have min 531, ville jeg slippe af sted med det? Ifølge DinoPC for kit Jeg valgte 450W PSU var nok, så jeg cranked op 580W for ekspansion. Im ikke at få en Mac.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja du får en Mac. Compeltely alvorlig kommentar - hvis du vil gøre en masse musik produktion / Sekventeringen / blanding / musik opgaver, så vil jeg kraftigt anbefaler, at du bruger en Mac. De bruger i musikindustrien for en grund! Hvis du ikke er overclocking jeg er sikker på, at du vil slippe af sted med sagen. Blot kontrollere, at den form faktor af sagen og mobo er den samme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, jeg fik den på OCUK og alle (med undtagelse af tilfælde, andet HDD, og det trådløse kort) det drejer sig om omkring £ 720, men hvis du ikke OCing det kan gå ned under £ 700, fordi du ikke har brug for en stor køler (igen køleren er ikke på OCUK)
| |||
| |||
| Også hvis bygningen selv (især for første gang) Jeg anbefaler looing i en Jordslutter / Jording gjord, der kan sluttes til en 13A i muren - bedre den sikre side. |
|
| |||
| |||
| det er kun for tvangspræget blandt os, ja, jeg har en Jeg vil også få et hurtigt kig i en tutorial på opbygning af PC også. |
|
| |||
| |||
| Desværre er jeg ikke ejer en - jeg har lånt en, når jeg byggede mine - men jeg overvejer at købe en. Bedre tilbringe en Fiver og være sikker, så risikoen dræbe en et hundrede og halvtreds quid CPU. |
|
| |||
| |||
| og mine er faktisk ikke mit, det er min far's (han er en elektrooptisk akustisk ingeniør), så han arbejder en hel del med elektroniske chips, selv om han besluttede det mere problemer med at den er til for ham, efter at alle hver chip koster kun pence. |
|
| |||
| |||
| Ollie forsøge at tage et kig gennem dette websted ligner en god tutorial fra det meget grundlæggende pc-bygningen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Custom Search | pest79456 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 juli 2009 13:31 |
| Ideelle temperatur i en tilpasset pc? | Theresonly1 | General Hardware Chat | 6 | 5 juli 2009 14:33 |
| New Custom PC, nogle Help Needed = D | deldrice | General Hardware Chat | 41 | 21. sep 2008 16:28 |
| Min nye brugerdefinerede rig. | Eltocliousus | General Hardware Chat | 9 | 17 februar 2008 01:24 |
| Mit første brugerdefinerede rig. | Eltocliousus | General Hardware Chat | 30 | 15 februar 2008 01:57 |
| Thread Tools | |
| |