![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, ehkä tiedät muista foorumeilla olen ollut harkitsee uuden CPU, RAM, etc jonkin aikaa nyt .. .. Mutta olen nyt päättänyt saamme uuden kokonaan osiin olen valinnut, on lueteltu alla DinoPC vaativat £ 803.16 rakentaa sen minulle, ja lähettää sen. Mutta oletettavasti voisin tallentaa muhkea murikka työvoimakustannuksia jos tein sen itse .. .. Siis .. Jos en, kuinka paljon olen todennäköisesti pelastaa? Ja sinä (kuka tahansa) voi ja haluaa vaiheittaiset kertoa täydellinen tietokone-rakennus-noob, miten asettaa sen ylös? Osat ovat seuraavat: Suoritin: Intel Core 2 Quad Q9400 "" Cooler: Thermaltake Golden Orb II MoBo: Asus P5K (Intel P35-piirisarja, ristituleen) RAM: 4GB Corsair DDR2 1066mhz Dominator (4x 1GB) HD1: 750GB SATA 3GB / S Hd2: 250 Gt SATA 3GB / S Optinen asema: 20x DVD ± RW DL S-ATA LightScribe (ks. huomautus) Kuvat: NVIDIA GeForce 8500GT 512 Mt Ääni: Creative X-Fi Xtreme 7.1 Musiikki Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows Vista Home Premium SP1 64-bit PSU: 580W Hiper Type-M Äänetön PCI: n: Wireless 802.11g PCI-kortti Asia: DinoPC vakio Coolmaster Cavalier 3, tai jos tekee itse, minun nykyinen Dell Inspiron 531 HUOM: optisen aseman, jos ei ostamasta DinoPC olisi LG GGW-H20L MYÖS HUOM: jos tekee itse, minun ei tarvitse ostaa asian tai pienemmät 250 Gt: n kovalevy. Thanks in advance for your help, Ollie.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun ei tarvitse ostaa tapauksessa mutta haluaisin. Jos olet rakennuksen mukautetun pelaamista rig aiot halua tapauksessa hyvä ilmavirran ja paljon tilaa - jotain Dellin on hieman puuttuu tehty.
| |||
| |||
| Sen ei pelaamista vain aivan Korkealuokkainen musiikki-, video kokemus-ja multi-tehtäviä jne. Plus olen täysin minun 531, olisi saan poistaa sitä? Mukaan DinoPC, että pakki Valitsin 450W PSU oli riittävästi, joten cranked enintään 580W laajentumisaikataulua. Im saa mac.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Kyllä saat mac. Compeltely vakava kommentti - jos aiot tehdä paljon musiikin tuotanto / sekvenssianalyysi / sekoitus / musiikki tehtäviä haluaisin suosittelemme käyttäen mac. He käyttävät musiikin alan syy! Jos et ole overclocking Olen varma, että saat pois tapauksessa. Vain tarkistaa, että lomake tekijä asian ja mobo on sama. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, sain sen OcUK ja kaikki (paitsi tapauksessa, toinen kiintolevy, ja langattoman kortin) se tulee noin £ 720, mutta jos ei OCing se voi mennä alas alle £ 700, koska sinun ei tarvitse paljon siistimpi (again jäähdytin ei ole OcUK)
| |||
| |||
| Myös, jos rakennus itse (erityisesti ensimmäistä kertaa) Suosittelen looing joka Suojamaadoitus / Maadoitus hihna joka pistokkeet osaksi 13A, että seinä - parempi katsoa kuin katua. |
|
| |||
| |||
| se on vain sen pakkomielteenomainen joukossamme, kyllä, minä on yksi I'll on myös Quick etsiä opetusohjelma rakentamiseen PC liikaa. |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti minulla ei ole yksi - I lainaksiotettujen se, kun rakensin kaivos - mutta olen harkitsee ostaa yksi. Parempi viettää vitonen ja olla turvassa, sitten riski tappaa sata ja viisikymmentä mälli suoritinta. |
|
| |||
| |||
| hyvin kaivos ei ole oikeastaan minun, se on minun Dad's (hän elektromagneettisen akustisen insinööri), joten hän toimii melko paljon mikrosiruja, vaikka hän päätti, se on enemmän ongelmia, että se sopii hänelle, kun kaikki kunkin pelimerkin pelkästään pennyä. |
|
| |||
| |||
| Ollie yrittää ottaa läpi Tällä sivustolla näyttää hyvää opetusohjelma heti perusteet PC rakennuksessa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Custom Search | pest79456 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11. Jul 2009 13:31 |
| Ihanteellinen lämpötila on Custom Pc? | Theresonly1 | Rautatavaran Chat | 6 | 5. Jul 2009 14:33 |
| Uusi Custom PC, apua tarvitaan = D | deldrice | Rautatavaran Chat | 41 | 21. Sep 2008 16:28 |
| Oma uusi mukautettu rig. | Eltocliousus | Rautatavaran Chat | 9 | 17th Feb 2008 01:24 |
| Ensimmäinen mukautetun rig. | Eltocliousus | Rautatavaran Chat | 30 | 15th Feb 2008 01:57 |
| Thread Tools | |
| |