mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Custom PC, nooit gedaan, hebben hulp nodig.

Reply

Thread Tools
Old 5 okt 2008, 14:00
Donor Groep

Default Custom PC, nooit gedaan, hebben hulp nodig.

Ok, je weet van andere forums Ik heb het onderzoek van nieuwe CPU, RAM, etc voor een tijdje nu ..

.. Maar ik heb nu besloten om gewoon weer een nieuwe een geheel van de delen die ik heb gekozen worden hieronder opgesomd, DinoPC vragen voor £ 803.16 te bouwen voor mij, en het schip.

Maar waarschijnlijk kan ik u een flinke klomp loonkosten als ik deed het zelf ..

.. Dus ..

Als ik had hoeveel zou ik er waarschijnlijk te slaan?
En zou je (iemand) in staat en bereid om stap-voor-stap naar een complete computer-gebouw-noob, hoe u dit kunt instellen?

De onderdelen zijn als volgt:
CPU: Intel Core 2 Quad Q9400
"" Cooler: Thermaltake Golden Orb II
Mobo: Asus P5K (Intel P35 chipset, Crossfire)
RAM: 4GB Corsair Dominator DDR2 1066MHz (4x 1GB)
HD1: 750 GB SATA 3Gb / s
HD2: 250GB SATA 3Gb / s
Optische Drive: 20x DVD ± RW DL S-ATA LightScribe (zie toelichting)
Graphics: NVIDIA GeForce 8500GT 512MB
Geluid: Creative X-Fi Xtreme 7.1 Muziek
PSU: 580 pixels breed Hiper Type-M Stil
PCI's: Wireless 802.11g PCI-kaart

Case: DinoPC de standaard Coolmaster Cavalier 3, of indien het doen mezelf, mijn huidige Dell Inspiron 531

OPMERKING: optische drive zo niet het kopen van DinoPC zou de LG GGW-H20L

OOK OPMERKING: als het doen mezelf, ik hoef niet te kopen, een zaak of de kleinere 250GB harde schijf.

Thanks in advance for your help, Ollie.
Old 5 okt 2008, 14:13
Donor Groep

U hoeft niet te kopen, een zaak, maar ik zou doen. Als u het bouwen van een aangepaste gaming tuig u gaat willen een zaak met een goede luchtstroming en veel ruimte - iets Dell's hebben een lichte onvoldoende van.

Ook eventueel overwegen een groter PSU. Dit zal voor expansie.

OR - Get a Mac: D

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 5 okt 2008, 14:23
Donor Groep

Het is niet voor gaming, gewoon heel hoogwaardige muziek-, video-ervaring en multi-tasking, enz.

Plus ik heel graag mijn 531, zou ik weg te komen?

Volgens DinoPC, voor de kit Ik koos 450W PSU was genoeg, dus ik geleed maximaal 580 pixels breed voor expansie.

Im not getting a Mac.
Old 5 okt 2008, 14:25
Donor Groep

Ja u krijgt een Mac.

Compeltely ernstige opmerking - als u gaan doen veel muziek productie / sequencing / vermenging / muziek taken dan zou ik adviseren het gebruik van een Mac. Ze gebruiken in de muziek industrie om een reden!

Als u niet overklokken Ik ben er zeker van dat krijg je weg met de zaak. Controleer dat de form factor van de zaak en mobo is hetzelfde.
Old 5 okt 2008, 14:28
Donor Groep

Ok, ik heb het over OCUK en alle (met uitzondering van het geval, tweede vaste schijf, en de draadloze kaart) het gaat om ongeveer £ 720 maar als je niet OCing kan dalen beneden £ 700 omdat u geen behoefte aan een grote koeler (again de koeler niet op OCUK)

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5 okt 2008, 15:03
Donor Groep

Ook als de bouw zelf (met name voor de eerste keer) Ik beveel looing in een Aarding / Aarding riem die stekkers in een 13A in de muur - beter safe than sorry.
Old 5 okt 2008, 15:08
Donor Groep

dat is alleen voor de obsessieve onder ons, ja, ik heb wel een Ik kom ook een kijkje voor een uitleg over de opbouw van de pc ook.
Old 5 okt 2008, 15:09
Donor Groep

Helaas heb ik niet zelf een - ik geleend toen ik een ingebouwde mijne - maar ik ben een aankoop overweegt. Beter besteden Fiver en veilig te zijn, dan is het risico het doden van een honderdvijftig quid CPU.
Old 5 okt 2008, 15:11
Donor Groep

ook de mijne is eigenlijk niet de mijne, het is mijn papa's (hij is een elektro-akoestisch ingenieur), zodat hij werkt heel veel met elektronische chips, maar hij besloot dat het meer moeite dat het voor hem immers elke chip alleen de kosten pence.
Old 5 okt 2008, 15:15
Donor Groep

Ollie proberen een kijkje te nemen via deze site ziet eruit als een goede uitleg van de basis van PC gebouw.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Custom Search pest79456 Web Design, Hosting & SEO 1 11 jul 2009 13:31
Ideale temperatuur voor een aangepaste PC? Theresonly1 Algemeen Hardware Chat 6 De 5 juli 2009 14:33
Nieuw Custom PC, wat hulp nodig = D deldrice Algemeen Hardware Chat 41 21e sep 2008 16:28
Mijn nieuwe aangepaste tuig. Eltocliousus Algemeen Hardware Chat 9 17 feb 2008 01:24
Mijn eerste aangepaste tuig. Eltocliousus Algemeen Hardware Chat 30 15 feb 2008 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.