![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, du kanskje vet fra andre fora jeg har vært vurderer ny CPU, RAM, osv. for en stund nå .. .. Men jeg har nå bestemt seg for å kjøpe en ny en aldeles delene jeg har valgt er nevnt nedenfor, DinoPC ber om £ 803.16 bygge den for meg, og sende det. Men antagelig jeg kunne lagre en hefty blings på arbeidskraft hvis jeg gjorde det selv .. .. Så .. Hvis jeg visste hvor mye vil jeg være sannsynlig å spare? Og ønsker du (noen) være i stand til og villig til å trinnvise fortelle en komplett maskin-building-noob, hvordan sette dem opp? Delene er som følger: CPU: Intel Core 2 Quad Q9400 "" Cooler: Thermaltake Golden Orb II MoBo: Asus P5K (Intel P35 brikkesettet, Crossfire) RAM: 4 GB Corsair DDR2 1066MHz Dominator (4x 1GB) Hd1: 750GB SATA 3GB / S HD2: 250GB SATA 3GB / S Optisk stasjon: 20x DVD ± RW DL S-ATA LightScribe (se nedenfor notat) Grafikk: NVIDIA GeForce 8500GT 512MB Lyd: Creative X-Fi Xtreme 7.1 Musikk OS: Microsoft Windows Vista Home Premium SP1 64-bit PSU: 580W Hiper Type-M Silent PCI's: Trådløs 802.11g PCI-kort Case: DinoPC standard Coolmaster Cavalier 3, eller hvis du gjør meg selv, min nåværende Dell Inspiron 531 MERK: optisk stasjon om ikke å kjøpe fra DinoPC ville være LG GGW-H20L Legg også merke til: hvis du gjør meg, jeg trenger ikke å kjøpe en sak eller mindre 250GB harddisk. Takk på forhånd for hjelpen, Ollie.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger ikke å kjøpe en sak, men jeg ville. Hvis du bygger en tilpasset gaming rigg du skal ha en sak med god luftgjennomstrømming og massevis av rom - noe Dells ha en liten mangel av.
| |||
| |||
| Det er ikke for spill, bare ganske highend musikk, video og multi-tasking etc. Plus jeg helt som min 531, vil jeg komme unna med det? Ifølge DinoPC for kit jeg valgte 450W PSU var nok, så jeg cranked opp 580W for utvidelse. Im ikke en Mac.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja du får en mac. Compeltely alvorlige kommentar - hvis du skal gjøre mye musikk produksjon / sekvensering / blande / musikk oppgaver så jeg vil sterkt anbefale å bruke en Mac. De bruker i musikkbransjen for en grunn! Hvis du ikke overclocking Jeg er sikker på at du kommer unna med saken. Bare merk at skjemaet faktor i saken og mobo er den samme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, jeg fikk den på OCUK og alle (unntatt tilfellet andre HDD, og det trådløse kortet) det gjelder rundt £ 720, men hvis du ikke OCing det kan gå ned under kr 700, fordi du ikke trenger en stor kjøler (igjen kjøleanlegget er ikke på OCUK)
| |||
| |||
| Også om å bygge selv (spesielt for første gang) Jeg anbefaler looing inn en Jording / jording stroppen som plugges i en 13a i veggen - bedre føre var. |
|
| |||
| |||
| det er bare for obsessive blant oss, ja, jeg har en Jeg vil også ha en rask titt på en tutorial på å bygge PCen også. |
|
| |||
| |||
| Dessverre Jeg eier ikke en - Jeg lånte en når jeg bygde mine - men jeg vurderer å kjøpe ett. Bedre tilbringe en fiver og være trygg, da risikoen drepe ett hundre og femti pund CPU. |
|
| |||
| |||
| Brønnen mine er faktisk ikke min, det er min fars (han er en elektro akustisk engineering ") slik at han arbeider svært mye med elektroniske brikker, men han bestemte seg for det er flere problemer med at den er til for ham, etter at alle hver chip bare koster pence. |
|
| |||
| |||
| Ollie prøver å ta en titt gjennom dette området ser ut som en god opplæringen helt fra grunnleggende PC bygningen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Custom Search | pest79456 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 11 juli 2009 13:31 |
| Ideell temperatur for en tilpasset PC? | Theresonly1 | General Hardware Chat | 6 | 5 juli 2009 14:33 |
| Ny Custom PC, hjelp trengs = D | deldrice | General Hardware Chat | 41 | 21. sep 2008 16:28 |
| Min nye tilpassede riggen. | Eltocliousus | General Hardware Chat | 9 | 17 februar 2008 01:24 |
| Min første egendefinerte riggen. | Eltocliousus | General Hardware Chat | 30 | 15 februar 2008 01:57 |
| Thread Tools | |
| |