mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Dead Computer

Reply

Thread Tools
Old 15. april 2008, 22:18
J0N
Ny Medlem Gruppen

Hej alle!

Nylig samtidig på min computer magt beskåret og computeren slukket ..

Så efter dette skete Jeg forsøgte at skifte den igen, og computeren er død, ikke kommer på alle ..

Åbnet sagen og LED på bundkortet stadig er tændt, så tror ikke, at det er bundkortet eller Powersupply? Eller er jeg galt?

Hvis LED lys på bundkortet stadig kommer på kan det stadig være bundkortet den er blæst?

Enhver hjælp vil være værdsat, Tak!
Old 15. april 2008, 22:44
Ny Medlem Gruppen

Hvis strømmen gik, og computeren ikke vil slå til igen, chancer er, at strømforsyningen var beskadiget med driftsstandsningsperiode. Det kan være passeret nok strøm til lys indikatoren på bundkortet, men det kan stadig blive stegt.

En ting du måske lyst til at prøve, er at trække computer i ca 20 minutter, i dette tidsrum, tegne CMOS batteri i ca 10 minutter, kan du sætte den tilbage i, sæt den op igen og give den et gå. Hvis det ikke fyre op derefter, chancer er det strømforsyningen. I værste fald bestyrelsen og andre emner kan være beskadiget også.

Du kan også prøve "bare-bones" tilgang. Grundlæggende afbryde everthing på PC undtagen hvad der kræves for at starte op. Genoprette de enkelte punkter, indtil du finder problemet.

Hope this helps!
Old 16. april 2008, 01:36
Administrator Gruppen

99% PSU.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16. april 2008, 08:35
Donor-Gruppen

Agree'd med PSU svar dette er sket for mig 3 gange i løbet af de sidste 4-5 år, og den har altid været PSU.
Old 16. april 2008, 13:39
Donor-Gruppen

im bare overrasket over, at den gjorde ikke ske for mig strømmen gik ud som 2 eller 3 gange i går min PC var på, men det er mest likly den PSU og så naturligvis nogle gange, når PSU går det tager bundkortet og nogle andre ting med det for jeg håber, din heldige og dens blot din PSU

Mit system: ubr gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ lager køles AC fryser
Bundkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 800
Grafikkort (r):
4870 1GB
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
160GB 7200rpm IDE
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo DVD + /-RW
Sag / PSU:
modded + malet tilfælde w / 1kW Antec
Køling:
2 120mm fans 4 80mm fans og en hdd
Network / Internet:
dobbelt gigabyte län
Monitor (s):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 17. april 2008, 15:41
J0N
Ny Medlem Gruppen

Tak for hjælpen alle, jeg plug'd min PSU i en ældre pc, en, der ikke har brug for meget af en strømforsyning til at drive en mine PSU startede det op .. Så kunne det stadig betyde minen vedvarende summen beskadigede en cant få nok strøm til magten op min computer på alle .. Eller kan det være noget andet Thats skruet på pc'en? Haha shoulda jus investeret i en ups .. Er der nogen kender nogen steder eller steder, hvor jeg kan få summen hjælpe med mit ene cellphone .. Tak!
Old 17. april 2008, 16:05
Donor-Gruppen

ok det kan være bundkortet eller noget andet som at derefter til din cellphone hjælpe http://cellphoneforums.net/
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.