![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle! Nylig samtidig på min computer magt beskåret og computeren slukket .. Så efter dette skete Jeg forsøgte at skifte den igen, og computeren er død, ikke kommer på alle .. Åbnet sagen og LED på bundkortet stadig er tændt, så tror ikke, at det er bundkortet eller Powersupply? Eller er jeg galt? Hvis LED lys på bundkortet stadig kommer på kan det stadig være bundkortet den er blæst? Enhver hjælp vil være værdsat, Tak! |
|
| |||
| |||
| Hvis strømmen gik, og computeren ikke vil slå til igen, chancer er, at strømforsyningen var beskadiget med driftsstandsningsperiode. Det kan være passeret nok strøm til lys indikatoren på bundkortet, men det kan stadig blive stegt. En ting du måske lyst til at prøve, er at trække computer i ca 20 minutter, i dette tidsrum, tegne CMOS batteri i ca 10 minutter, kan du sætte den tilbage i, sæt den op igen og give den et gå. Hvis det ikke fyre op derefter, chancer er det strømforsyningen. I værste fald bestyrelsen og andre emner kan være beskadiget også. Du kan også prøve "bare-bones" tilgang. Grundlæggende afbryde everthing på PC undtagen hvad der kræves for at starte op. Genoprette de enkelte punkter, indtil du finder problemet. Hope this helps! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 99% PSU.
| |||
| |||
| Agree'd med PSU svar dette er sket for mig 3 gange i løbet af de sidste 4-5 år, og den har altid været PSU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im bare overrasket over, at den gjorde ikke ske for mig strømmen gik ud som 2 eller 3 gange i går
min PC var på, men det er mest likly den PSU og så naturligvis nogle gange, når PSU går det tager bundkortet og nogle andre ting med det for jeg håber, din heldige og dens blot din PSU Mit system: ubr gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Tak for hjælpen alle, jeg plug'd min PSU i en ældre pc, en, der ikke har brug for meget af en strømforsyning til at drive en mine PSU startede det op .. Så kunne det stadig betyde minen vedvarende summen beskadigede en cant få nok strøm til magten op min computer på alle .. Eller kan det være noget andet Thats skruet på pc'en? Haha shoulda jus investeret i en ups .. Er der nogen kender nogen steder eller steder, hvor jeg kan få summen hjælpe med mit ene cellphone .. Tak! |
|
| |||
| |||
| ok det kan være bundkortet eller noget andet som at derefter til din cellphone hjælpe http://cellphoneforums.net/ |