vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Dead Computer

Reply

Thread Tools
Old 15 huhtikuu 2008, 22:18
J0N
Uusi Jäsen

Default Dead Computer

Hei kaikki!

Viime aikoina se on minun tietokone valtuudet leikata ja tietokone on kytketty pois päältä ..

Joten sen jälkeen, kun tämä tapahtui i yrittänyt vaihtamalla sen takaisin ja tietokone on kuollut, ei tule ollenkaan ..

Avanneet tapauksessa ja LED-emolevyn edelleen on päällä, niin ei sitä mieltä, että on emolevyn tai powersupply? Vai olenko väärässä?

Jos LED-valo emolevyn vielä päälle se voi silti olla emolevyn että puhalletaan?

Kaikki apu olisi hyvä, kiitos!
Old 15 huhtikuu 2008, 22:44
Uusi Jäsen

Default Dead Computer

Jos virta meni pois päältä, ja tietokone ei käynnisty uudelleen, mahdollisuudet ovat, että virtalähde on vaurioitunut kanssa katkos. Se voi olla kulkee tarpeeksi virtaa valoa osoitinvalo emolevyn, mutta se voi silti olla paistettua.

Yksi asia, voit yrittää, on irrota tietokoneen noin 20 minuutin ajan, tänä aikana, ottaa CMOS akku noin 10 minuuttia, laita se takaisin, kytke se takaisin, ja antaa sen mennä. Jos se ei palo ylös sitten mahdollista, se on virtalähde. Vuonna pahimmassa tapauksessa hallituksen ja muut kohteet saattavat vaurioitua myös.

Voit myös kokeilla "paljain luut" lähestymistapaa. Pohjimmiltaan irrota everthing vuonna PC paitsi, mikä on tarpeen käynnistää. Uudelleen kunkin kohteen kunnes löydät ongelman.

Hope this helps!
Old 16 huhtikuu 2008, 01:36
Administrator Group

Default Dead Computer

99% PSU.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 huhtikuu 2008, 08:35
Rahoittajien ryhmän

Default Dead Computer

Agree'd kanssa PSU vastauksia tämän minulle on tapahtunut 3 kertaa viimeisten 4-5 vuoden aikana ja sen aina ollut PSU.
Old 16 huhtikuu 2008, 13:39
Rahoittajien ryhmän

Default Dead Computer

im juuri yllättynyt se didnt tapahtua minulle valtuudet lähtivät kuin 2 tai 3 kertaa eilen minun pc oli, mutta se on kaikkein likly että PSU ja sitten tietenkin joskus kun PSU menee vie emolevyn ja joidenkin muiden juttuja sen kanssa liian Toivon onnen ja sen juuri sinun PSU

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 17 huhtikuu 2008, 15:41
J0N
Uusi Jäsen

Default Dead Computer

Kiitos avusta kaikille, i plug'd minun PSU osaksi older kpl, joka ei tarvitse paljon virtalähde toimimaan, joka minun PSU alkoi sitä .. Niin voisi tämä vielä tarkoita kaivoksen jatkuvaa summa vaurioitunut yksi kallistuksen saada tarpeeksi virtaa valtaan jopa minun tietokone ollenkaan .. Tai se voi olla jotain muuta thats rutistettu annetun st? Haha pitänyt jus sijoittaneet UPS .. Onko kukaan tiedä mitään sivustoja tai paikkoihin, joissa en voi saada summa auttaa minun yksi cellphone .. Kiitos!
Old 17 huhtikuu 2008, 16:05
Rahoittajien ryhmän

Default Dead Computer

ok voi olla emolevyn tai jotain muuta kuin, että sitten teidän matkapuhelin auttaa http://cellphoneforums.net/
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.