![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki! Viime aikoina se on minun tietokone valtuudet leikata ja tietokone on kytketty pois päältä .. Joten sen jälkeen, kun tämä tapahtui i yrittänyt vaihtamalla sen takaisin ja tietokone on kuollut, ei tule ollenkaan .. Avanneet tapauksessa ja LED-emolevyn edelleen on päällä, niin ei sitä mieltä, että on emolevyn tai powersupply? Vai olenko väärässä? Jos LED-valo emolevyn vielä päälle se voi silti olla emolevyn että puhalletaan? Kaikki apu olisi hyvä, kiitos! |
|
| |||
| |||
| Jos virta meni pois päältä, ja tietokone ei käynnisty uudelleen, mahdollisuudet ovat, että virtalähde on vaurioitunut kanssa katkos. Se voi olla kulkee tarpeeksi virtaa valoa osoitinvalo emolevyn, mutta se voi silti olla paistettua. Yksi asia, voit yrittää, on irrota tietokoneen noin 20 minuutin ajan, tänä aikana, ottaa CMOS akku noin 10 minuuttia, laita se takaisin, kytke se takaisin, ja antaa sen mennä. Jos se ei palo ylös sitten mahdollista, se on virtalähde. Vuonna pahimmassa tapauksessa hallituksen ja muut kohteet saattavat vaurioitua myös. Voit myös kokeilla "paljain luut" lähestymistapaa. Pohjimmiltaan irrota everthing vuonna PC paitsi, mikä on tarpeen käynnistää. Uudelleen kunkin kohteen kunnes löydät ongelman. Hope this helps! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 99% PSU.
| |||
| |||
| Agree'd kanssa PSU vastauksia tämän minulle on tapahtunut 3 kertaa viimeisten 4-5 vuoden aikana ja sen aina ollut PSU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im juuri yllättynyt se didnt tapahtua minulle valtuudet lähtivät kuin 2 tai 3 kertaa eilen
minun pc oli, mutta se on kaikkein likly että PSU ja sitten tietenkin joskus kun PSU menee vie emolevyn ja joidenkin muiden juttuja sen kanssa liian Toivon onnen ja sen juuri sinun PSU My System: ubr pelaamista tietokone
|
|
| |||
| |||
| Kiitos avusta kaikille, i plug'd minun PSU osaksi older kpl, joka ei tarvitse paljon virtalähde toimimaan, joka minun PSU alkoi sitä .. Niin voisi tämä vielä tarkoita kaivoksen jatkuvaa summa vaurioitunut yksi kallistuksen saada tarpeeksi virtaa valtaan jopa minun tietokone ollenkaan .. Tai se voi olla jotain muuta thats rutistettu annetun st? Haha pitänyt jus sijoittaneet UPS .. Onko kukaan tiedä mitään sivustoja tai paikkoihin, joissa en voi saada summa auttaa minun yksi cellphone .. Kiitos! |
|
| |||
| |||
| ok voi olla emolevyn tai jotain muuta kuin, että sitten teidän matkapuhelin auttaa http://cellphoneforums.net/ |