![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all! Onlangs terwijl op mijn computer de stroomstoring en de computer uitgeschakeld .. Dus na dit gebeurd Ik heb geprobeerd het terug schakelen en de computer is dood, komt niet op alle .. Openstelling van de zaak en de LED op het moederbord is nog steeds op, dus denk niet dat het het moederbord of voeding? Of ben ik verkeerd? Als de LED-lampje op het moederbord nog komt kan het nog steeds het moederbord het wordt geblazen? Alle hulp zou worden gewaardeerd, Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Als de stroom ging uit, en uw computer niet beurt weer op, de kans is groot dat de stroomvoorziening werd beschadigd met de uitval. Het kan passeren genoeg macht om licht de indicator op het moederbord, maar het kan nog worden gebakken. Een ding mag u wilt proberen, is om de stekker uit de computer voor ongeveer 20 minuten, tijdens deze periode neemt de CMOS batterij voor ongeveer 10 minuten, zet hem weer in, sluit het een back-up en geef het een gaan. Als dit niet gebeurt, dan brand, is de kans groot dat het de voeding. In het ergste geval het bestuur en andere onderdelen kunnen worden beschadigd ook. U kunt ook proberen de "kale-beenderen"-aanpak. Eigenlijk koppel alles in de pc, behalve wat er nodig is op te starten. Sluit elk item tot u het probleem. Hoop dat dit helpt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 99% PSU.
| |||
| |||
| Agree'd met de PSU antwoorden dit is er gebeurd met me 3 keer in de afgelopen 4-5 jaar en zijn altijd de PSU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im just didnt gebeuren verbaast het mij de kracht ging zoals 2 of 3 keer gisteren
mijn pc was op maar het is zeer likly de PSU en dan natuurlijk soms wanneer de PSU gaat duurt het moederbord en een aantal andere dingen met het ook ik hoop dat je geluk en zijn alleen uw PSU Mijn Systeem: UBR gaming computer
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp iedereen, ik plug'd mijn PSU in een oudere pc, dat hoeft niet veel van de stroomvoorziening voor de exploitatie, een van mijn PSU begon het op .. Dus kan dit nog steeds betekenen mijn aanhoudende som beschadigd een cant get enough macht om de macht van mijn computer op alle .. Of kan het ook iets anders thats geschroefd op de PC? Haha shoulda jus geïnvesteerd in een ups .. Weet iemand van alle sites of plaatsen kan ik helpen met mijn som een mobiel .. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| ok kan het moederbord of iets anders, zoals dat dan voor je mobiel helpen http://cellphoneforums.net/ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dode Computer - No Power On | pastordan | Algemeen Hardware Chat | 9 | 27 Jan 2009 02:26 |
| Dode Motherboard / Dode PSU, of beide? | VictorMeldrew | Algemeen Hardware Chat | 3 | 31 okt 2008 02:12 |
| Dode pc de harde schijf nu in deze computer! | chrismorris730 | Algemeen Hardware Chat | 4 | 13 sep 2008 16:10 |
| Computer is dood maanden help | Tamarisk | Algemeen Hardware Chat | 1 | 29 jun 2008 13:54 |
| Hallo Hallo! - Dode Computer | Dilbert | Cases & Power Supplies | 29 | 22 jul 2007 05:22 |
| Thread Tools | |
| |