![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen! Nylig mens på min datamaskin strømbrudd og datamaskinen slås av .. Så etter dette skjedde jeg forsøkt slår den på igjen og maskinen er død, kommer ikke på i det hele tatt .. Åpnet opp saken og LED på hovedkort fremdeles er på, så tror ikke det er hovedkortet eller strømforsyningen? Eller er jeg galt? Hvis LED-lys på hovedkortet kommer fortsatt kan det fremdeles være hovedkortet det er blåst? Eventuelle hjelpe ville være verdsatt, takk! |
|
| |||
| |||
| Hvis strømmen gikk, og datamaskinen vil ikke snu ryggen til, sjansene er at strømforsyningen var skadet med strømbrudd. Det kan være passerer nok strøm til lys indikatoren på hovedkortet, men det kan likevel bli stekt. En ting du kan prøve, er å koble datamaskinen i ca 20 minutter, i løpet av denne tiden, ta ut CMOS-batteriet i ca 10 minutter, la den tilbake i, plugg den rygg opp, og gi det en sjanse. Hvis den ikke ild opp da, sjansene er det strømforsyningen. I verste fall styret og andre elementer kan bli skadet også. Du kan også være lurt å prøve "bare-bones" tilnærming. I utgangspunktet koble everthing i PC bortsett fra det er nødvendig å støvel. Koble hvert element til du finner problemet. Håper dette hjelper! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 99% PSU.
| |||
| |||
| Agree'd med psu svarene dette har skjedd meg 3 ganger de siste 4-5 år og alltid vært psu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im like overrasket over den gjorde ikke skje med meg kraft gikk ut som 2 eller 3 ganger i går
| |||
| |||
| Takk for hjelpen alle, plug'd jeg psu til en eldre pc, en som ikke trenger mye av en strømforsyning til å drive en min psu startet den opp .. Så kan dette likevel bety min vedvarende summen skadet en skrånende få nok strøm på å slå opp maskinen i det hele tatt .. Eller kunne det være noe annet dvs skrudd på PC? Haha jus skulle ha investert i en ups .. Vet noen om noen steder eller steder jeg kan få summen hjelp med min en cellphone .. Takk! |
|
| |||
| |||
| ok det kan være hovedkortet eller noe annet sånt så for din mobiltelefon hjelp http://cellphoneforums.net/ |