mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Dead Hard Drives

Reply

Thread Tools
Old 30 januar 2007, 05:38
Ny Medlem Gruppen

Default Dead Hard Drives

Første post!
3 uger siden jeg startede min pc for at blive mødt med den frygtede "Boot Fejl". Alle var godt aftenen før, så sæt om at finde årsagen til problemet. Begge mine harddiske (Seagate 120GB SATA) ikke vises i bios (mærkelig).
Det ser ud til, at for nogle ukendt årsag begge harddiske var døde, ikke spinding op. Jeg har installeret en gammel reservedele drev og væk det gik. Jeg udledes, at det var en magt problemet og mistænkes logikken bestyrelser. Jeg købte en identicle bruges drev, byttes logikken nævn og mine drev arbejde ok, så logikken bestyrelser er defekt. Jeg har nu 3 drev og 1 god logik bord mellem dem.
Endelig det punkt, for alt dette, og mit spørgsmål.
Er der nogen, der ved, hvor du kan få logik boards repareret?
eller, Er der nogen der fik enhver mekanisk Duff Seagate 120GB SATA-drev bankede om og ville sælge mig logikken bestyrelser?
Jeg ved det drev spec skal være identicle for dette arbejde. Den spec på mit drev er: --

Seagate Barracuda 120GB SATA 7200.7
Del nr. 3120026AS
Firmware version 3.18

Sorry for det lange indlæg, men jeg vil gerne have disse drev arbejder igen. Jeg ved nye drev er ikke så dyrt, men det synes et sådant affald, der bare bin dem.

Cheers ...... Tony.
Old 30 januar 2007, 12:49
Administrator Gruppen

Default Dead Hard Drives

Hej,

Bedste sted at hente dem ville være eBay makker.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
CPU / Mobo / Harddisk Muligvis Dead? Need Help Please pa12adox General Hardware Chat 16 6. nov 2008 15:11
Dead PC harddisk nu inde i denne computer! chrismorris730 General Hardware Chat 4 13. sep 2008 16:10
Min harddiske Danny83222 General Hardware Chat 3 26 januar 2008 15:38
Hard Drives lloyd.cardiff Drives & flytbare medier 1 5 juli 2007 15:55
Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? Computer Spec General Hardware Chat 8 15. sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.