vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Dead Kovalevyt

Reply

Thread Tools
Old 30 tammikuu 2007, 05:38
Uusi Jäsen

Default Dead Kovalevyt

Ensimmäinen viesti!
3 viikkoa sitten alkoi minun PC on tervehditään kanssa pelätty "Käynnistysparametrit jättäminen". Kaikki oli hyvin edellisenä iltana, joten määritä noin löytää ongelman syyn. Molemmat minun kovalevyt (Seagate 120GB SATA) ei näy bios (outo).
Vaikuttaa siltä, että joidenkin tuntemattomasta syystä molemmat kiintolevyt oli kuollut, ei kehruu asti. Olen asentanut vanha varaosia ajokykyyn ja pois se meni. I päätellä tästä, että se oli vallan ongelma ja epäillään logiikan hallintoneuvostoissa. Olen ostanut identicle käyttää ajaa, vaihtoivat logiikan levyille ja minun ajaa työn ok, joten logiikka levyt ovat viallisia. Minulla on nyt 3-asemat ja 1 hyvä logiikka aluksella välillä.
Lopuksi kohta kaiken tämän ja kysymykseni.
Onko kukaan tiedä, missä voit saada logiikan boards korjata?
tai Onko kukaan saanut mitään mekaanisesti duff Seagate 120GB SATA-asemat koputtavat noin ja myisi minulle logiikkaa levyille?
Tiedän, että ajaa spec on identicle tähän työhön. The spec minun asemia on: --

Seagate Barracuda 120GB SATA 7200.7
Osa N: o 3120026AS
Laiteohjelmiston versio 3.18

Sorry for the kauan postitse, mutta haluaisin saada nämä asemat toimii taas. Tiedän, uusia asemia eivät ole niin kalliita, mutta näyttää siltä, tällaisen jätteen vain bin niitä.

Cheers ...... Tony.
Old 30 tammikuu 2007, 12:49
Administrator Group

Default Dead Kovalevyt

Hei,

Paras paikka poimia niitä olisi eBay perämies.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
CPU / Mobo / Kovalevy Mahdollisesti Dead? Need Help Please pa12adox Rautatavaran Chat 16 6. marraskuu 2008 15:11
Dead tietokoneen kovalevy nyt sisällä tämän tietokoneen! chrismorris730 Rautatavaran Chat 4 13. Sep 2008 16:10
Oma Kovalevyt Danny83222 Rautatavaran Chat 3 26. Jan 2008 15:38
Kovalevyt lloyd.cardiff Drives & Removable Media 1 5. Jul 2007 15:55
Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? Tietokone eä Rautatavaran Chat 8 15 Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.