![]() |
|
| |||
| |||
| Eerste bericht! 3 weken geleden ben ik begonnen met mijn PC te worden begroet met de gevreesde "Boot Failure". Alles was goed voor de nacht, dus zorg dat over het vinden van de oorzaak van het probleem. Zowel van mijn harde schijven (Seagate 120GB SATA) niet weergegeven in de bios (vreemd). Het lijkt erop dat voor sommige onbekende reden beide harde schijven zijn dood, niet van spinnen. Ik heb een oude spare drive en weg ging. Ik afgeleid dat het ging om een power probleem en vermoed de logica boards. Ik kocht een identicle gebruikt drive, ruilden de logica plankjes en mijn drives werken ok, dus de logica, zijn defect. Ik heb nu 3 schijven en 1 goede raad logica tussen hen. Tot slot het punt van dit alles en mijn vraag. Weet iemand waar je kunt krijgen logica boards gerepareerd? of, Heeft iemand kreeg een mechanisch Duff Seagate 120GB SATA-schijven kloppen over en zou verkopen me de logica platen? Ik weet dat de drive spec te worden identicle voor dit werk. De spec op mijn schijven is: -- Seagate Barracuda 120GB SATA 7200.7 Deel nr. 3120026AS Firmware versie 3.18 Sorry voor de lange post, maar ik wil graag deze stations werken weer. Ik weet dat de nieuwe schijven zijn niet zo duur, maar het lijkt een dergelijk afval gewoon bin hen. Cheers ...... Tony. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He,