![]() |
|
| |||
| |||
| Første innlegg! 3 uker siden jeg startet min PC til å bli møtt med den fryktede "Boot Failure". Alle var godt natten før, slik sett om å finne årsaken til problemet. Begge mine harddisker (Seagate 120GB SATA) ikke vises i bios (rart). Det vil virke som for noen ukjent grunn både harddisker var død, ikke spinne opp. Jeg installerte en gammel reservedeler stasjonen og bort det gikk. Jeg utledet fra dette at det var en strøm problemet og mistenkt logikken boards. Jeg kjøpte en identicle brukes stasjonen, swappet logikken styrene og min stasjoner fungerer ok, så logikken styrene er feil. Jeg har nå 3 harddisker og 1 god logikk bord mellom dem. Endelig poenget med dette, og spørsmålet mitt. Vet noen hvor du kan få logikk boards reparert? eller har noen noe mekanisk Duff Seagate 120GB SATA harddisker banker om og ville selge meg logikken styrene? Jeg vet stasjonen spec må identicle for å fungere. The spec på stasjonene er: -- Seagate Barracuda 120GB SATA 7.200,7 Part No 3120026AS Firmware versjon 3.18 Sorry for den lange innlegg, men jeg ønsker å komme disse stasjonene jobbe igjen. Jeg vet at nye stasjoner er ikke så dyrt, men det virker slikt avfall til nettopp bin dem. Skål ...... Tony. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei,
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CPU / Mobo / harddisk Muligens Dead? Trenger du hjelp Please | pa12adox | General Hardware Chat | 16 | 6 november 2008 15:11 |
| Dead PC harddisk nå inne i denne maskinen! | chrismorris730 | General Hardware Chat | 4 | 13. sep 2008 16:10 |
| Min Harddisker | Danny83222 | General Hardware Chat | 3 | 26 januar 2008 15:38 |
| Harddisker | lloyd.cardiff | Drivere og flyttbare medier | 1 | 5 juli 2007 15:55 |
| Harddisken Problem - Hvorfor kan ikke min datamaskin godta alle mine harddisker? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15nde sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |