![]() |
|
| |||
| |||
| hej, min pc er nu helt død ser det ud til, min bror vækkede mig for 2 uger siden, fortæller mig, at han ikke kunne starte den, jeg ikke tror meget på det tidspunkt, fordi jeg havde re-installeret Windows natten før og havde ikke installeret nogen drivere til det endnu (grafik kortet, bundkort eller noget, bare installeret windows, lukke og gået til at sove), og jeg troede, han var bare forvirret. på inspektion, selv om det egentlig ikke var begyndt, LED's på forsiden var på dette tidspunkt (jeg tror), men kort tid efter de var døde Også de fans er døde. der er ingen reaktion overhovedet. Jeg afbrudt al hardware jeg kunne en på et tidspunkt, med ingen glæde og bestilt en ny strømforsyning, som jeg fik her til formiddag. Jeg forsynet strømforsyningen til de bedste af mine evner (under den gamle tilslutninger en ad gangen og erstatte dem, som jeg gik), og du gættede det-ingen forskel. Jeg har været der søger om hjælp på nettet i to uger nu, prøvet alt, hvad jeg kan tænke på, eller se at forsøge, Er der nogen har nogen ideer? tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crazy svar Jeg ved makker, men har du checket sikringerne i stikket på væggen, eller hvis det er pugged i en bølge protektor sørget det om?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den omstændighed, du angiver den oprindelige magt op betyder det mere end sandsynligt, har intet at gøre med den geninstaller vinduer. Den PSU er et godt sted at starte så godt gøres for, at der skam det ikke har fungeret selv. Det kunne være bundkort beslægtede, men vi vil gøre, at ruten i en bit. Indchecket tændrør / sikringer etc? Min første kommentar (og forslag) er med hensyn til førte's. Er du abolutely sikker på, at du har tilsluttet strømkablet til afbryderknappen på sagen til den korrekte PIN på bundkortet og tilsluttet det den rigtige vej rundt?
|
| |||
| |||
| yeah, prøvet det i 3 forskellige stik, som alle i testet blev arbejdet med en lampe |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tja, jeg har spillet rundt med, at det i dag for første gang (jeg tror Thats hvad det var alligevel), men inden at jeg aldrig har rørt den, så jeg er sikker på, at det skal være ret (jeg gjorde ikke bygge computeren selv, Jeg har haft det om 18 måneder, og det er ok) |
|
| |||
| |||
| Okey doke, tid til fejlfinding. Vær opmærksom på dette kan være en lang proces. Har du checket stikket / sikringsholderen? Har du også prøvet at erstatte de vigtigste strømkabel?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Du siger du har købt en ny PSU, har du bænk testet, at det i sin egen ret? |
|
| |||
| |||
| Citat:
yeah, gjort begge disse. én ting, jeg var usikker: når jeg har ændret strømforsyning Jeg fulgte nogle guides på nettet, på mit bundkort, jeg har et vigtigste 24 bens adapter og en 4-bens adapter men intetsteds for 6 bens stik. som jeg sagde, at jeg ændrede dem som jeg gik så jeg tror ikke, at jeg begik en fejl, men er det rigtigt for nogle bestyrelser for ikke at have et sted for de 6-bens stik (undskyld, hvis jeg forklarer dårligt) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Næste trin efter alt, hvad der er at trække alle interne elkabler fra PSU til ting som harddiske og cd-rom'er forlader blot de vigtigste stik fra PSU til bundkortet derefter afmonterer alle harddiske, cd-rom'er data kabler og add - på kort fra bundkortet.
| |||
| |||
| Nej, jeg bare sætte den i straks |