vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Dead kpl

Reply

Thread Tools
Old 20 kesäkuu 2007, 07:46
Jäsen

Default Dead kpl

hei,

minun pc on nyt täysin kuollut näyttää siltä,

veljeni herätti minut 2 viikkoa sitten, kertoo minulle, että hän ei voi käynnistää, se, en usko paljon aikaa, koska minulla oli uudelleen asennettu Windows yön ennen ja ei ollut asentanut mitään ohjaimet sitä vielä (grafiikka kortin, emolevyn tai mitään, juuri asentanut ikkunoita, sammuta ja mennyt nukkumaan) ja ajattelin, hän oli aivan sekaisin.

tarkastus, vaikka se oikeastaan ei käynnisty, LED's on edessä olivat tässä vaiheessa (mielestäni), mutta pian sen jälkeen, kun ne olivat kuolleet Myös fanit ovat kuolleet. ei vastausta lainkaan.

Irrotin kaikki laitteisto Voisin yksi kerrallaan ilman iloa ja määräsi uuden virtalähteen jonka sain tänä aamuna.
i asennettu virtalähteen parhaan kykyni (ottaen pois vanhat yhteydet yksi kerrallaan ja korvaamalla ne menin), ja voit arvata it-mitään eroa.

Olen etsinyt apua online kaksi viikkoa nyt yrittäneet kaikkea voin ajatella tai katso kokeilla, onko kellään mitään ideoita?

kiitos
Old 20 kesäkuu 2007, 07:50
Banned ryhmän

Default Dead kpl

Crazy vastaus Tiedän materiala mutta olet tarkistanut sulake on pistokkeen seinään, tai jos se on pugged osaksi työruuhka suojelija on varma se on?

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 20 kesäkuu 2007, 07:50
Rahoittajien ryhmän

Default Dead kpl

Se, olet jossa alkuperäinen teho enintään tarkoittaa sitä enemmän kuin todennäköistä, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, asenna Windows.

The PSU on hyvä paikka aloittaa niin hyvin tehty, että häpeä se ei ole toiminut vaikka.

Se voisi olla emolevyn liittyvien mutta me, että reitin hieman. Checked pistokkeiden / sulakkeet jne?

Ensimmäinen kommentti (ja ehdotus) on koskevat johtanut's.

Oletko ehdottomasti varma olet kytketty virta kaapeli virtapainikkeen koskevan asian oikea PIN-tunnus emolevyn ja Connected se oikea tapa noin?

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 20 kesäkuu 2007, 07:52
Jäsen

Default Dead kpl

joo, yritin sitä 3 eri pistokkeet, jotka kaikki i testattu oli työskennellyt lampun
Old 20 kesäkuu 2007, 07:55
Jäsen

Default Dead kpl

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Se, olet jossa alkuperäinen teho enintään tarkoittaa sitä enemmän kuin todennäköistä, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, asenna Windows.

The PSU on hyvä paikka aloittaa niin hyvin tehty, että häpeä se ei ole toiminut vaikka.

Se voisi olla emolevyn liittyvien mutta me, että reitin hieman. Checked pistokkeiden / sulakkeet jne?

Ensimmäinen kommentti (ja ehdotus) on koskevat johtanut's.

Oletko ehdottomasti varma olet kytketty virta kaapeli virtapainikkeen koskevan asian oikea PIN-tunnus emolevyn ja Connected se oikea tapa noin?

hyvin, minulla on ollut noin kanssa tänään ensimmäistä kertaa (mielestäni thats mikä se oli joka tapauksessa), mutta sitä ennen en ole koskaan koskettanut niin olen varma, että se on oikea (i ei rakentaa tietokone itseäni, Minulla on ollut noin 18 kuukautta ja se on ok)
Old 20 kesäkuu 2007, 08:00
Rahoittajien ryhmän

Default Dead kpl

Joo doke, aika vianmääritys. Varoitetaan tämä voi olla pitkä prosessi.

Oletko tarkistanut pistoke / sulake? Oletko myös yrittänyt korvaa päävirtalähteen kaapeli?

-Kanoakavirus
Old 20 kesäkuu 2007, 08:06
Banned ryhmän

Default Dead kpl

Te sanotte ostanut uuden PSU, oletko penkki testattava, että se itsessään?
Old 20 kesäkuu 2007, 08:07
Jäsen

Default Dead kpl

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Joo doke, aika vianmääritys. Varoitetaan tämä voi olla pitkä prosessi.

Oletko tarkistanut pistoke / sulake? Oletko myös yrittänyt korvaa päävirtalähteen kaapeli?

joo, tehdä molemmat näistä.

yksi asia Olin epävarma:
Kun muutin virtalähteen Olen seurannut joitakin oppaita verkossa, minun emolevyn, i on tärkein 24 nastainen sovitin ja 4-nastainen sovitin mutta tyhjästä on 6 napainen pistoke. kuten sanoin, muuttaa niitä menin niin en usko tehnyt virheen, mutta se on oikein, jotkut levyt ei ole sijaa 6-nastainen liitin (pahoillani, jos olen selittää huonosti)
Old 20 kesäkuu 2007, 08:07
Administrator Group

Default Dead kpl

Seuraava askel sen jälkeen, kun kaikki on irrota kaikki sisäiset virtakaapelit alkaen PSU asioihin kuten kovalevyt ja CD-ROM jättäen vain tärkeimmät pistokkeiden alkaen PSU on emolevyn irrota kaikki kiintolevyt, CD-ROM-levyjen tiedot kaapelit ja lisää - kartongille alkaen emolevyn.

Tietenkin pitää fanit syötimme tuumaa

Jos se vielä kuollut on todennäköisesti viallinen emolevy.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 kesäkuu 2007, 08:08
Jäsen

Default Dead kpl

Quote:
Originally Posted by Wolfeymole View Post
Te sanotte ostanut uuden PSU, oletko penkki testattava, että se itsessään?
no i just laita se heti
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Pian Be Dead! KanoakaVirus Off Topic Discussion 4 13 lokakuu 2009 14:20
PC yhtäkkiä meni kuollut stealthking Rautatavaran Chat 1 1st Jun 2009 08:20
Dead emolevy / Dead PSU tai molempia? VictorMeldrew Rautatavaran Chat 3 31. lokakuu 2008 02:12
Dead Pc? Kadejd Rautatavaran Chat 2 27. lokakuu 2007 21:55
Dead M / B? ferrytrip1 CPUs, Emolevyt & RAM 4 3. Sep 2007 08:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.