![]() |
|
| |||
| |||
| hoi, mijn pc is nu helemaal dood lijkt, Mijn broer maakte me wakker 2 weken geleden, vertelt me dat hij niet kon starten, ik dacht niet veel op het moment, want ik had opnieuw de installatie van Windows de nacht vóór en niet had geïnstalleerd eventuele stuurprogramma's voor het nog niet (grafische kaart, moederbord of iets anders, net geïnstalleerde Windows, stilgelegd en gegaan om te slapen) en ik dacht dat hij was gewoon verward. op inspectie al was echt niet te beginnen, de LED's aan de voorzijde waren op dit punt (denk ik) maar al snel nadat ze dood was ook de fans zijn dood. er is geen antwoord op alles. i losgekoppeld alle hardware kon ik een op een tijdstip dat geen vreugde en bestelde een nieuwe voeding die ik heb vanmorgen. i uitgerust de stroomvoorziening naar mijn beste vermogen (waarbij de oude connecties een op een tijdstip en de plaats te komen als ik ging), en, je raadt het al-geen verschil. I've been searching for help online voor twee weken nu, probeerde alles wat ik kan bedenken of kijk te proberen, heeft iemand enig idee? bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crazy antwoord ik weet mate maar hebben je de zekering in de stekker aan de muur, of als het pugged in een stijging beschermer heeft ervoor gezorgd dat het op?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het feit dat u met vermelding van de oorspronkelijke macht up betekent dat meer dan waarschijnlijk niets te maken heeft met het opnieuw installeren van Windows. De PSU is een goede plek om te beginnen zo goed gedaan dat, jammer is het niet werkte wel. Het moederbord zou kunnen worden gerelateerd, maar wij doen dat in de route een beetje. Gecontroleerd bougies / zekeringen etc? Mijn eerste opmerking (en suggestie) is met betrekking tot de LED's. Ben je absoluut zeker dat u hebt aangesloten het netsnoer aan op de aan / uit-knop op de zaak naar de juiste pins op het moederbord en is aangesloten het de juiste manier rond?
|
| |||
| |||
| yeah, probeerde hij in 3 verschillende stekkers, die ik heb getest was het werken met een lamp |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Nou, ik heb gespeeld rond met dat vandaag voor de eerste keer (i think thats wat was het toch), maar vóór die heb ik nooit aangeraakt zij dus ik ben er zeker van dat zij heeft om gelijk te hebben (ik niet bouwen op de computer zelf, Ik heb het over 18 maanden en het is ok) |
|
| |||
| |||
| Okie Doke, tijd aan het oplossen van problemen. Wees gewaarschuwd, kan dit een langdurig proces. Heeft u de plug / zekering? Heb je ook geprobeerd vervanging van de belangrijkste stroomkabel?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| U zegt dat u een nieuwe PSU gekocht, heb je bankje getest dat in het eigen gelijk? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ja, zowel van degenen. Een ding was ik zeker weet: toen ik veranderde de stroomvoorziening volgde ik een aantal handleidingen online, op mijn moederbord, ik heb een grote 24-pins adapter en een 4 pins adapter maar nergens voor de 6-pins stekker. zoals ik zei dat ik veranderd als ik ging dus ik denk niet dat ik een fout gemaakt, maar is het juist voor sommige plankjes aan niet op zijn plaats voor de 6-pins stekker (sorry als ik uitleggen slecht) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Volgende stap na alles wat er te trek alle interne kabels van de PSU aan dingen zoals harde schijven en CD-Roms verlaten net de belangrijkste stekkers uit de PSU op het moederbord dan haal alle harde schijven, cd-roms gegevens kabels en voeg - op kaarten van het moederbord.
| |||
| |||
| Nee, ik doe het in rechte weg |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Soon to Be Dead! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 4 | 13 oktober 2009 14:20 |
| PC ging plotseling dood | stealthking | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 1 juni 2009 08:20 |
| Dode Motherboard / Dode PSU, of beide? | VictorMeldrew | Algemeen Hardware Chat | 3 | 31 okt 2008 02:12 |
| Dode PC? | Kadejd | Algemeen Hardware Chat | 2 | 27 okt 2007 21:55 |
| Dead Man / B? | ferrytrip1 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 3e sep 2007 08:20 |
| Thread Tools | |
| |