![]() |
|
| |||
| |||
| hei, PCen er nå helt død den synes, broren min vekket meg 2 uker siden, forteller meg at han kunne ikke starte den, det gjorde jeg ikke tenker mye på den tiden da jeg hadde re-installert Windows natten før og hadde ikke installert noen drivere for den ennå (grafikk kortet, hovedkortet eller noe, bare installert Windows, nedstengt og gått i dvale) og jeg trodde han var bare forvirret. på befaring om det virkelig var ikke starter, lyser står på forsiden var på på dette punkt (tror jeg), men snart etter at de var døde også, viftene døde. det er ingen respons i det hele tatt. Jeg koblet all maskinvaren jeg kunne en på en tid uten glede og bestilte en ny strømforsyning som jeg kom i morges. Jeg monterte strømforsyningen til det beste av meg muligheten (ta ut den gamle tilkoblinger en om gangen og erstatte dem som gikk jeg), og du gjettet det-ingen forskjell. Jeg søker etter hjelp på nettet i to uker nå, prøvd alt jeg kan tenke på eller se til å prøve, gjør noen har noen ideer? takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crazy svarer jeg vet kompis men har du sjekket sikringen i støpselet på veggen, eller hvis det er pugged til en bølge Protector gjort at det skjer?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det faktum du om den første oppstart betyr det mer enn sannsynlig har ingenting å gjøre med reinstall av Windows. Den PSU er et bra sted å starte så bra gjort for det, synd det ikke har virket skjønt. Det kan være hovedkortet relatert men vi vil gjøre nede at ruten i en bit. Sjekket plugger / sikringer osv.? Min første kommentar (og forslag) er om ledede's. Er du abolutely at du har koblet strømkabelen til strømknappen på sak til riktig pin på hovedkortet og koblet den rett veien rundt?
|
| |||
| |||
| Ja, prøvde det i 3 forskjellige plugger, som jeg testet arbeidet med en lampe |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Vel, jeg har spilt litt med det i dag for første gang (tror jeg dvs hva det var likevel), men før jeg har aldri rørt så jeg er sikker på at det må være riktig (jeg ikke bygge maskinen selv, Jeg har hatt det ca 18 måneder og det har vært ok) |
|
| |||
| |||
| Okey doke, tid til å feilsøke. Vær advart at dette kan være en lang prosess. Har du kontrollert plugin / sikring? Har du også forsøkt å erstatte de viktigste strømkabelen?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Du sier du har kjøpt en ny PSU, har du benken testet det i sin egen rett? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
yeah, gjøres både av disse. En ting jeg var usikker: når jeg endret strømforsyningen Jeg fulgte noen guider på nettet, på hovedkortet, jeg har en hoved 24 pin adapter og en 4-pinners adapter men ingensteds for 6-pinners kontakt. Som jeg sa jeg endret dem så jeg gikk så jeg tror ikke jeg gjort en feil, men er det riktig for enkelte styrene ikke har et sted for de 6 pin plug (beklager hvis jeg forklarte dårlig) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neste steg etter alt som er å koble alle interne strømkabler fra PSU til ting som harddisker og CD-ROMer forlate bare hoveddisplayet plugger fra PSU til hovedkortet og deretter koble alle harddisker, CD-ROMer data kabler og tillegget på kort fra hovedkortet.
| |||
| |||
| nei jeg bare setter den i gang |