mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Dell D600 batteri gratis have erstattet den og netledning.

Reply

Thread Tools
Old 31 januar 2008, 20:54
Medlem Gruppen

Default Dell D600 batteri gratis have erstattet den og netledning.

Jeg har en Dell Latitude D600. Om en måned siden, jeg lagde mærke til mit batteri ville ikke gratis. Jeg gik ud fra det nødvendige til erstatning, som jeg har ejet den i ca 2 år, og det havde sit oprindelige batteri i den, da jeg købte den. Men jeg udskiftet batteriet og intet er sket. Så, jeg brugte komprimeret luft i en dåse til at blæse ud forbindelsen på computeren. Stadig ingenting. Jeg har bemærket, at når jeg tilsluttet ledningen i væggen først og derefter ind i computeren, var der et sted i den forbindelse, hvor det vil i det mindste genkende batteriets lav afgift, da jeg var sætte det i, men det vil kun vare en delt andet og derefter igen, ingen tegn på, at batteriet var opladning, ingen tegn på, at batteriet havde en sall afgift, og efter nogen tid, gratis akkumuleringsbetingelser på batteriet. Efter nogle forskning, lærte jeg, at min ledningen kunne være synderen selv om det stadig strøm computeren. Så jeg erstattet det. Min nye snor kom i går aftes, og da jeg sat det på, det samme resultat som før. Batteriet baggrund er ikke engang blinke at signalere de svage ladning i batteriet længere. Hvad kunne det eventuelt være?!

Tak til alle, der kan hjælpe!
Old 31 januar 2008, 23:08
Donor-Gruppen

Default Dell D600 batteri gratis have erstattet den og netledning.

DC-stik.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dell D600 fejlmeddelelse foss555 Windows-operativsystemer 2 26 juli 2008 05:36
Netledning bliver for varmt cosmicsea Laptops, Mobiles & PDA'er 2 4 januar 2008 03:06
Red Samsung D600 Batteri HistoryGirl Off Topic Discussion 13 19. sep 2007 12:17
ATI dobbelt driver til dell d600 macarmela16 Grafikkort & Monitors 8 6 juli 2007 05:58
8 timers batteritid fra en afgift Hybr! D Laptops, Mobiles & PDA'er 3 25. maj 2007 09:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.