Dell D600 batteri gratis have erstattet den og netledning. Jeg har en Dell Latitude D600. Om en måned siden, jeg lagde mærke til mit batteri ville ikke gratis. Jeg gik ud fra det nødvendige til erstatning, som jeg har ejet den i ca 2 år, og det havde sit oprindelige batteri i den, da jeg købte den. Men jeg udskiftet batteriet og intet er sket. Så, jeg brugte komprimeret luft i en dåse til at blæse ud forbindelsen på computeren. Stadig ingenting. Jeg har bemærket, at når jeg tilsluttet ledningen i væggen først og derefter ind i computeren, var der et sted i den forbindelse, hvor det vil i det mindste genkende batteriets lav afgift, da jeg var sætte det i, men det vil kun vare en delt andet og derefter igen, ingen tegn på, at batteriet var opladning, ingen tegn på, at batteriet havde en sall afgift, og efter nogen tid, gratis akkumuleringsbetingelser på batteriet. Efter nogle forskning, lærte jeg, at min ledningen kunne være synderen selv om det stadig strøm computeren. Så jeg erstattet det. Min nye snor kom i går aftes, og da jeg sat det på, det samme resultat som før. Batteriet baggrund er ikke engang blinke at signalere de svage ladning i batteriet længere. Hvad kunne det eventuelt være?!
Tak til alle, der kan hjælpe! |