vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Dell D600 akun veloituksetta ovat korvanneet sen ja virtajohto.

Reply

Thread Tools
Old 31 tammikuu 2008, 20:54
Jäsen

Default Dell D600 akun veloituksetta ovat korvanneet sen ja virtajohto.

Minulla on Dell Latitude D600. Noin kuukausi sitten huomasin akun ei maksua. Oletin että tarvitaan korvaa, koska olen omistuksessa on noin 2 vuotta ja se oli sen alkuperäinen akku on se, kun ostin sen. Olen kuitenkin korvattu akun ja mitään ei tapahtunut. Sitten käytin paineilmaa voidaan puhaltaa ulos yhteyden tietokoneeseen. Vielä mitään. Olen huomannut, että kun kytketty virtajohto seinään ensin ja sitten tietokoneeseen, oli paikka yhteydessä, jos se olisi ainakin tunnistaa akun pieni maksu, kun olin kytket sen, mutta vain viime split toinen ja sitten taas, ei merkki siitä, että akku latautuu, ei ole merkki siitä, että akku oli Sall maksu, ja jonkin ajan kuluttua, ei maksua kertymisen akun. Joidenkin tutkimus, olen oppinut, että minun virtajohto voi olla syyllinen, vaikka se vielä virtansa tietokoneen. Joten olen korvannut tämän. Oma uusi johto tuli viime yönä, ja kun kytketty se, että samaan tulokseen kuin ennen. Akun merkkivalo ei edes vilkkuu signaali heikko maksu akku enää. Mitä muuta se voisi mahdollisesti olla?!

Kiitos kaikille, jotka voivat auttaa!
Old 31 tammikuu 2008, 23:08
Rahoittajien ryhmän

Default Dell D600 akun veloituksetta ovat korvanneet sen ja virtajohto.

DC-pistoke.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Dell D600 virheilmoitus foss555 Windows-käyttöjärjestelmät 2 26. Jul 2008 05:36
Virtajohto alkaa olla liian kuuma cosmicsea Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 4. Jan 2008 03:06
Punainen Samsung D600 Battery HistoryGirl Off Topic Discussion 13 19. Sep 2007 12:17
ATI kaksoiskäyttöä ohjain dell d600 macarmela16 Graphics Cards & Näytöt 8 6. Jul 2007 05:58
8 Tuntia akun yhden maksun Hybr! D Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 25. toukokuuta 2007 09:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.