| Ik heb een Dell Latitude D600. Ongeveer een maand geleden, merkte ik mijn batterij zou niet in rekening gebracht. Ik ging ervan uit dat nodig is ter vervanging van, zoals ik al in handen voor ongeveer 2 jaar en zij had haar originele batterij in het toen ik het kocht. Maar ik vervangen van de batterij en niets gebeurd. Dan heb ik gebruik gemaakt van gecomprimeerde lucht in een blik te blazen op de aansluiting in de computer. Nog steeds niets. Ik heb gemerkt dat wanneer ik een stop de stekker in de muur en vervolgens in de computer, was er een plaats in het kader waar het op zijn minst erkennen de batterij is laag belast toen ik de stekker in, maar dat zou alleen de laatste een split tweede en vervolgens opnieuw geen teken dat de batterij is opgeladen, geen teken dat de batterij had een sall kosten, en na enige tijd geen kosten accumulatietoestand op de batterij. Na enig onderzoek kwam ik erachter dat mijn netsnoer zou de dader zelfs als het nog powered de computer. Dus heb ik gelezen dat. Mijn nieuwe snoer kwam gisteravond, en toen ik plugged in, hetzelfde resultaat als voorheen. De batterij licht is ook niet knipperend signaal aan de zwakke lading in de batterij niet meer. Wat zou het mogelijk zijn?!
Dank u aan iedereen die kan helpen! |