Dell D600 batteri gratis har erstattet den og strømkabel. Jeg har en Dell Latitude D600. Om en måned siden, la jeg merke til min batteriet ikke ville lade. Jeg antar det er nødvendig å erstatte, så jeg har eid den i ca 2 år og det hadde sin opprinnelige batteriet i den når jeg kjøpte den. Men jeg erstattet batteriet og ingenting skjedde. Så, jeg brukte trykkluft i en kan for å blåse ut tilkoblingen på datamaskinen. Fortsatt ingenting. Jeg la merke til at når jeg plugget strømledningen inn i veggen først, og deretter inn i maskinen, var det et sted i forbindelse der den minst gjenkjenner batteriet lav belastning når jeg var å plugge den i, men det vil bare vare en splitt andre og deretter på nytt, ingen tegn på at batteriet var lading, ingen tegn på at batteriet hadde sall betaling, og etter en tid, uten kostnad samler på batteriet. Etter noen undersøkelser fant jeg ut at min strømkabelen kan være årsaken, selv om det fortsatt drives datamaskinen. Så jeg erstattet det. Min nye kabelen kom i går kveld, og da jeg plugget den i, samme resultat som før. Batteriet lyser ikke engang blinkende å signalisere de svake belastning på batteriet lenger. Hva annet kan det eventuelt være?!
Takk til alle som kan hjelpe! |