Dell D600 batteri utan kostnad ha ersatt den och nätsladden.
Jag har en Dell Latitude D600. Om en månad sedan upptäckte jag mitt batteri skulle inte betalt. Jag antog att det behövs ersätter, som jag har ägt det i ca 2 år och hade sin ursprungliga batteriet i den när jag köpte det. Men jag ersättas batteriet och ingenting hände. Då använde jag komprimerad luft i en burk för att blåsa ut anslutningen i datorn. Fortfarande ingenting. Jag märkte att när jag inkopplad sladden i väggen och sedan i datorn, det fanns ett rum i anslutning där det skulle åtminstone erkänna batteriets låg avgift när jag koppla den i, men det skulle bara hålla på en delad andra och sedan igen, inga tecken på att batteriet var avgifter, inga tecken på att batteriet hade en sall avgift, och efter en viss tid, utan kostnad ackumuleringsbetingelser på batteriet. Efter lite forskning har jag lärt mig att min nätkabel kan den skyldige, även om det fortfarande drivs datorn. Så jag ersatt det. Min nya sladden kom i går kväll, och när jag inkopplad i, samma resultat som tidigare. Batteriet lyser inte ens blinka för att signalera den svaga laddningen i batteriet längre. Vad skulle det kunna vara?!
Tack till alla som kan hjälpa till!
|