![]() |
|
| |||
| |||
| Min nuværende computer lige nu er Dell Dimension B110, Specs = Intel pent. 4 HT, hukommelse = 333, og 400MHz DDR, SDRAM. Max = 2GB harddisk = 40 GB For at opnå maksimal spil hvad hardware skal jeg opgradere til at tillade det. * Og for alle andre plus' du cant give mig til gaming så fortæl. **: Spillet jeg spiller mest er Americas Army, hvis det hjælper. |
|
| |||
| |||
| De nævnte, hvor meget hukommelse det kan have på maxium, men hvor meget har det nu? Hvis du kun ønsker at spille America's hær på denne ting ad ganske god indstillinger end jeg vil anbefale. 2 GB Mem (2 x 1 GB) og en 256 MB PCI-grafikkort. Også Afhængig af din processor, hvis det er en pitty 1.4/1.6 eller 1,8 GHz processor. Jeg vil anbefale at få en 2.4/2.8 eller endog 3 GHz Pentium 4 processor. Alle og alle denne opgradering vil koste formentlig $ 150 til $ 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det en bærbar eller skrivebord?
| |||
| |||
| Jeg googled det, og det er en desktop |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg vil forlade CPU alene, mest P4's stadig vil køre 99% af nyt udstyr. Men vi ved ikke, hvad hastighed P4 du har? Du behøver ikke sige, hvor meget RAM du enten har, bare max så kan ikke rigtig rådgive, hvis du har brug for mere. Bedste opgradering ville være et grafikkort, men igen, vi ved ikke, hvad du har i øjeblikket? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke, at du kan opgradere denne model. Der er ingen grafikkort slot på bundkortet, så du sidder fast med ombord grafik. PCI grafikkort er nu svært at få og formentlig ikke umagen værd.
| |||
| |||
| Der er ingen PCIx16 slot heks er lavet specielt til grafikkort. Men der er normale PCI slots og du kan tilslutte grafikkort i dem. Elias |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du er bedre at få et nyt bundkort og grafikkort og montering det hele i en ny sag. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad de skal købe? Brug for en bredformat skærm til en Dell Dimension 2400. | Glen Randall | Grafikkort & Monitors | 7 | 7 november 2009 18:52 |
| Dell Dimension 5.100 Won't Boot | JSN | General Hardware Chat | 7 | 29 oktober 2009 08:44 |
| Dell Dimension RAM opgradering Troubles | HeadWound | CPU, bundkort og RAM | 4 | 29 September 2009 05:08 |
| Stigende Ram Dell Dimension 4600 | felliott11756 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 7. sep 2007 17:13 |
| Dell Dimension 2400 | tomc_020 | General Hardware Chat | 13 | 14 juni 2007 07:14 |
| Thread Tools | |
| |