![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn huidige computer nu is de Dell Dimension B110, Specs = Intel Pent. 4 HT, geheugen = 333 en 400MHz DDR, SDRAM. Max = 2GB = 40GB harde schijf Voor maximale gaming hardware wat moet ik upgraden naar toe. * En voor elke andere plus "you cant give me voor gaming alstublieft vertellen. **: Het spel speel ik het meest is Americas Army als dat helpt. |
|
| |||
| |||
| U noemde hoeveel geheugen kan hebben op het maximum, maar hoe duur is het nu? Als je gewoon wilt spelen America's Army op dit ding op pretty good instellingen dan ik zou willen aanbevelen. 2 GB Mem (2 x 1 GB) en een 256 MB PCI grafische kaart. Ook afhankelijk van uw processor, als het een jammer 1.4/1.6 of 1.8 GHz processor. Ik zou aanraden om een 2.4/2.8 of zelfs 3 GHz Pentium 4-processor. Al met al deze upgrade zou kosten waarschijnlijk $ 150 tot $ 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het een laptop of desktop?
| |||
| |||
| I googled en het is een desktop |
|
| |||
| |||
| Nou ik laat alleen de CPU, de meeste P4 het nog steeds 99% van de nieuwe spullen. Maar we weten niet wat snelheid P4 u? U niet zeggen hoeveel RAM u hebt, gewoon de max dus kan niet echt adviseren als je meer nodig. Beste upgrade zou een grafische kaart, maar nogmaals, we weten niet wat u op dit moment? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk niet dat je kunt upgraden dat model. Er is geen grafische kaart slot op het moederbord zodat u vastzit met onboard graphics. PCI grafische kaarten zijn nu moeilijk te krijgen en waarschijnlijk niet de moeite waard.
| |||
| |||
| Er is geen PCIx16 sleuf heks is speciaal gemaakt voor grafische kaarten. Maar er zijn normale PCI-slots en kunt u de stekker in de grafische kaarten in deze. Elia |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Je bent beter af om een nieuw moederbord en grafische kaart en de inrichting het allemaal in een nieuwe zaak. |