![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Min nåværende datamaskin nå Dell Dimension B110,
Spesifikasjoner = Intel pent. 4 HT, minne = 333 og 400 MHz DDR, SDRAM. Max = 2GB harddisk = 40 GB For maksimal spillopplevelse hva maskinvaren skal jeg oppgradere til å tillate det. * Og for andre plus' du skrånende gi meg for spill fortell. **: Spillet jeg spiller mest er Americas Army om det hjelper. |
|
|
|||
|
|||
|
Du nevnte hvor mye minne de kan ha på maxium, men hvor mye har den nå?
Hvis du bare vil spille av USAs hær på denne tingen på ganske bra innstillinger enn jeg vil anbefale. 2 GB Mem (2 x 1 GB) og en 256 MB PCI grafikkort. Også avhengig av prosessoren, hvis det er en pitty 1.4/1.6 eller 1.8 GHz prosessor. Anbefaler jeg at du får en 2.4/2.8 eller 3 GHz Pentium 4 prosessor. Alt og Alle denne oppgraderingen vil koste trolig $ 150 til $ 200. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er det en bærbar eller stasjonær?
|
|||
|
|||
|
Jeg googled det og det er en stasjonær
|
|
|
|||
|
|||
|
Vel jeg vil forlate CPU alene, mest P4's vil fortsatt kjøre 99% av nytt utstyr. Men vi vet ikke hva hastigheten P4 du har?
Du trenger ikke si hvor mye RAM du har, bare maks så kan egentlig ikke gi råd om du trenger mer. Best oppgradering vil være et grafikkort men igjen, vi vet ikke hva du har? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg tror ikke at du kan oppgradere som modell. Det er ingen grafikkort sporet på hovedkortet, slik at du står fast med onboard grafikk. PCI grafikkort er nå vanskelig å komme og sannsynligvis ikke verdt innsatsen.
|
|||
|
|||
|
Det er ingen PCIx16 sporet witch er laget spesielt for grafikkort. Men det er vanlig PCI slots og du kan plugge inn grafikkort i disse.
Elias
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Du er bedre å få et nytt hovedkort og grafikkort og montere alt i en ny sak. |