mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Dell E520 ejere beware!

Reply

Thread Tools
Old 28. maj 2007, 07:56
Medlem Gruppen

Default Dell E520 ejere beware!

bare fik et lejlighedskøb maskine fra Dell (E6600, 2GB etc. ..) alle er baseret på e520 chassis og under £ 400, men tingene er ikke så rosenrød ud under motorhjelmen. Den PSU er crap, sin pisse dårlig til at være ærlige. Great ratings på skinner, men der er 3 største problemer.

Først den PSU er kun 305W grr ..... Andet den PSU kun har SATA magt, ikke en molex! Det tredje er der ingen 6 pin PCI-E magt forudsat.

Så mit billige spil option er lidt skruet en ny PSU blot at støtte en 8600GT/GTS er irriterende. Der er et par 8600's, der ikke kræver et 6 bens stikket, men ikke mange. I 8600 har behov for en min 350w men det forudsætter et fuldt lastet system, så jeg kunne risiko det.

så pas på!
Old 28. maj 2007, 08:01
Administrator Gruppen

Hvis du ønsker at tilføje en ydeevne GFX kortet Jeg vil varmt anbefale at få en bedre PSU, 350w bare vil ikke droppe det.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28. maj 2007, 08:01
Bandlyst Gruppen

Jeg tager det din nogensinde så lidt irriteret derefter hr. Miller? : D

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 28. maj 2007, 08:20
Medlem Gruppen

aye, er det planen at passe en af disse hvalpe, som forhåbentlig vil ikke steger dvd-drevet.

http://thermaltech.co.uk/shop/therma...card-p-74.html

Nice, dog bortset fra de Grafik spørgsmål.
Old 28. maj 2007, 11:15
Donor-Gruppen

Dell bash!

Crappy PSU!

Jeg vil vædde på du kan se mig salivating kan ikke Dem, hr. Wolf.

Hvad angår foran slot PSU selvom hr. Miller. Du behøver vide Thats bliver højt og buzzy ikke dig? Noget med en 40mm blæser til køling vil lyden forfærdelig, især da det vil være på forsiden af sagen, så vil være så meget mere påtrængende.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 28. maj 2007, 13:14
Medlem Gruppen

jep buzzy og støjende loverly. Damn Dell bokse store til at købe til embedet, men ikke for hjemmet nogensinde .... Ikke synes, de skulle spinke og spare på PSU. At erstatte den PSU jeg nødt til at bøje sig over den stigende skinner, ikke for meget af et problem, men et helt nyt felt! Plus Jeg vil aldrig passe noget større end en 8600GTS grund til BTX arrangement ... Må ikke nogensinde nogensinde nogensinde købe en til spillet.

cheers for at lytte til tirade.
Old 28. maj 2007, 13:52
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mr_miller View Post
jep buzzy og støjende loverly. Damn Dell bokse store til at købe til embedet, men ikke for hjemmet nogensinde .... Ikke synes, de skulle spinke og spare på PSU. At erstatte den PSU jeg nødt til at bøje sig over den stigende skinner, ikke for meget af et problem, men et helt nyt felt! Plus Jeg vil aldrig passe noget større end en 8600GTS grund til BTX arrangement ... Må ikke nogensinde nogensinde nogensinde købe en til spillet.

cheers for at lytte til tirade.

Må ikke undskylde fyr, jeg selv og Dave har sagt stort set den samme for aldre.

Jeg kan se, hvad du siger om de kort, jeg tvivler på en 8800-udgaven kunne ville passe. Eller et X2900XT for den sags skyld.

-Kanoakavirus
Old 29. maj 2007, 09:01
Medlem Gruppen

netop fundet en person, der leder en 8600GT i samme sag ingen probs woot! gjorde min dag, der har. Stadig ville ikke anbefale det skønt. ATI X1300 i det ser ud til at køre øverstbefalende virkelig godt, men tabte planet = mistet årsag. forhåbentlig øverstbefalende vil holde mig travlt nok, indtil jeg kan tilladelse fra frue at få 8600gt. :) Relationer og gaming er vanskelige at mix.
Old 30. maj 2007, 22:56
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mr_miller View Post
netop fundet en person, der leder en 8600GT i samme sag ingen probs woot! gjorde min dag, der har. Stadig ville ikke anbefale det skønt. ATI X1300 i det ser ud til at køre øverstbefalende virkelig godt, men tabte planet = mistet årsag. forhåbentlig øverstbefalende vil holde mig travlt nok, indtil jeg kan tilladelse fra frue at få 8600gt. :) Relationer og gaming er vanskelige at mix.
Jeg kender den følelse godt, hun kun var ok med min nye bygge nogle måneder siden, fordi jeg »overrasket« hende med et seddelbundt så hun kunne tage ud og shoppe. Hey, kom hun ud af huset, mens jeg var at bygge det op gjorde ikke det. Se, er der altid metode;)

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.