vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Dell E520 omistajia beware!

Reply

Thread Tools
Old 28. toukokuuta 2007 07:56
Jäsen

Default Dell E520 omistajia beware!

juuri kaupat koneeseen Dell (E6600, 2GB jne. ..) kaikki perustuu e520 alustan ja £ 400, mutta asiat eivät ole niin ruusuinen nojalla konepellin. The PSU on paska, sen sauhuta köyhiä olla rehellinen. Great kelpuutuksista raiteiltaan on kuitenkin 3 keskeisiä ongelmia.

Ensinnäkin PSU on vain 305W grr ..... Toiseksi PSU on vain SATA valtaa, eikä Molex! Kolmanneksi ei ole 6 pin pci-e teho tarjotaan.

Siksi halpa pelaamista vaihtoehto on hieman ruuvattu, uusi PSU vain tukea 8600GT/GTS on ärsyttävää. On olemassa muutamia 8600: n, jotka eivät edellytä 6 pin virta pistokkeesta, mutta ei paljon. The 8600 tarvitsee min 350w mutta se toimii täydessä lastissa niin, voisin riski.

niin varokaa!
Old 28. toukokuuta 2007 08:01
Administrator Group

Jos haluat lisätä suorituskykyä GFX kortin haluaisin erittäin suositella saada paremmin PSU, 350w vain ei aio leikata sitä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28. toukokuuta 2007 08:01
Banned ryhmän

Otan sen teidän koskaan niin hieman harmitti sitten herra Miller? : D

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 28. toukokuuta 2007 08:20
Jäsen

Aye, suunnitelma on sovi jokin näistä pennuista, joka toivottavasti ei käristys DVD-aseman.

http://thermaltech.co.uk/shop/therma...card-p-74.html

Nizzan järjestelmä lukuun ottamatta Graphics kysymys.
Old 28. toukokuuta 2007 11:15
Rahoittajien ryhmän

Dell bash!

Kehno PSU!

Lyön vetoa, näette minut salivating ei ole teidän, herra Wolf.

Mitä edessä slot PSU vaikka herra Miller. Et tiedä thats tulee ääneen ja Buzzy te ette? Kaikki, joilla on 40mm tuuletin jäähdytykseen on menossa terveeseen kamala, varsinkin kun se on edessä, jos niin on, että paljon tungettelevaa.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 28. toukokuuta 2007 13:14
Jäsen

yep Buzzy ja meluisassa loverly. Hitto Dell laatikot suuri ostaa toimistossa, mutta ei kotona koskaan .... Ei usko pihistää annetun PSU. Korvata PSU i on taivuttava asennettavat kiskot, ei liian paljon, jolloin asia, mutta sen täysin uusi laatikko! Plus I'd koskaan sovi mitään suurempia kuin 8600gts koska BTX järjestely ... Älä koskaan ikinä koskaan ostaa yhden pelin.

cheers varten kuuntelet paasaus.
Old 28. toukokuuta 2007 13:52
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by mr_miller View Post
yep Buzzy ja meluisassa loverly. Hitto Dell laatikot suuri ostaa toimistossa, mutta ei kotona koskaan .... Ei usko pihistää annetun PSU. Korvata PSU i on taivuttava asennettavat kiskot, ei liian paljon, jolloin asia, mutta sen täysin uusi laatikko! Plus I'd koskaan sovi mitään suurempia kuin 8600gts koska BTX järjestely ... Älä koskaan ikinä koskaan ostaa yhden pelin.

cheers varten kuuntelet paasaus.

Älä pyydä anteeksi kaveri, minä ja Dave on sanomalla melko sama ikäryhmissä.

En näe mitä olet sananlasku kortin, olen epäilemättä 8800-sarja voisi sopisi. Tai X2900XT tästä asiasta.

-Kanoakavirus
Old 29. toukokuuta 2007 09:01
Jäsen

vain löytyy joku pyörittää 8600GT saman asian osalta ei probs Woot! tehty kalenterini, että on. Vielä ei suositella sitä tosin. ATI X1300 se näyttää aikavälillä komentaja todella hyvin, mutta menetti planeetan = menetettynä tapauksena. toivottavasti komentaja pitää minulle varattu tarpeeksi asti voin käyttöoikeus Missus saada 8600gt. :) Ihmissuhteet ja pelaamista on vaikea yhdistelmä.
Old 30. toukokuuta 2007 22:56
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by mr_miller View Post
vain löytyy joku pyörittää 8600GT saman asian osalta ei probs Woot! tehty kalenterini, että on. Vielä ei suositella sitä tosin. ATI X1300 se näyttää aikavälillä komentaja todella hyvin, mutta menetti planeetan = menetettynä tapauksena. toivottavasti komentaja pitää minulle varattu tarpeeksi asti voin käyttöoikeus Missus saada 8600gt. :) Ihmissuhteet ja pelaamista on vaikea yhdistelmä.
Tiedän tunteen hyvin, hän oli vain ok minun uusi rakentaa muutama kuukausi sitten, koska olen "yllättynyt" hänen kanssa pulla, jotta hän voisi lähteä ostoksille. Hei, sain hänet ulos talosta kun taas i rakensi sen didnt sitä. Katso, on aina menetelmä;)

-Kanoakavirus
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Dimension E520 ja Vista - Adobe Asenna tai poista-ongelmat leilanigal General Software Chat 2 28th Feb 2009 04:46
Mitä Ram toimii minun Dell E520 Pitkulainen CPUs, Emolevyt & RAM 6 22. Jan 2009 12:20
Varo Maxtor Drives LCD Monitor Drives & Removable Media 15 8. Aug 2007 11:11
Kaikki yrittäjät täällä? Hybr! D Off Topic Discussion 6 5th Jun 2007 21:30
Kaikki pienten yritysten omistajat? quinda Off Topic Discussion 2 17. marraskuu 2006 05:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.