![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| juuri kaupat koneeseen Dell (E6600, 2GB jne. ..) kaikki perustuu e520 alustan ja £ 400, mutta asiat eivät ole niin ruusuinen nojalla konepellin. The PSU on paska, sen sauhuta köyhiä olla rehellinen. Great kelpuutuksista raiteiltaan on kuitenkin 3 keskeisiä ongelmia. Ensinnäkin PSU on vain 305W grr ..... Toiseksi PSU on vain SATA valtaa, eikä Molex! Kolmanneksi ei ole 6 pin pci-e teho tarjotaan. Siksi halpa pelaamista vaihtoehto on hieman ruuvattu, uusi PSU vain tukea 8600GT/GTS on ärsyttävää. On olemassa muutamia 8600: n, jotka eivät edellytä 6 pin virta pistokkeesta, mutta ei paljon. The 8600 tarvitsee min 350w mutta se toimii täydessä lastissa niin, voisin riski. niin varokaa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat lisätä suorituskykyä GFX kortin haluaisin erittäin suositella saada paremmin PSU, 350w vain ei aio leikata sitä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Otan sen teidän koskaan niin hieman harmitti sitten herra Miller? : D
| |||
| |||
| Aye, suunnitelma on sovi jokin näistä pennuista, joka toivottavasti ei käristys DVD-aseman. http://thermaltech.co.uk/shop/therma...card-p-74.html Nizzan järjestelmä lukuun ottamatta Graphics kysymys. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dell bash! Kehno PSU! Lyön vetoa, näette minut salivating ei ole teidän, herra Wolf. Mitä edessä slot PSU vaikka herra Miller. Et tiedä thats tulee ääneen ja Buzzy te ette? Kaikki, joilla on 40mm tuuletin jäähdytykseen on menossa terveeseen kamala, varsinkin kun se on edessä, jos niin on, että paljon tungettelevaa.
|
| |||
| |||
| yep Buzzy ja meluisassa loverly. Hitto Dell laatikot suuri ostaa toimistossa, mutta ei kotona koskaan .... Ei usko pihistää annetun PSU. Korvata PSU i on taivuttava asennettavat kiskot, ei liian paljon, jolloin asia, mutta sen täysin uusi laatikko! Plus I'd koskaan sovi mitään suurempia kuin 8600gts koska BTX järjestely ... Älä koskaan ikinä koskaan ostaa yhden pelin. cheers varten kuuntelet paasaus. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Älä pyydä anteeksi kaveri, minä ja Dave on sanomalla melko sama ikäryhmissä. En näe mitä olet sananlasku kortin, olen epäilemättä 8800-sarja voisi sopisi. Tai X2900XT tästä asiasta.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| vain löytyy joku pyörittää 8600GT saman asian osalta ei probs Woot! tehty kalenterini, että on. Vielä ei suositella sitä tosin. ATI X1300 se näyttää aikavälillä komentaja todella hyvin, mutta menetti planeetan = menetettynä tapauksena. toivottavasti komentaja pitää minulle varattu tarpeeksi asti voin käyttöoikeus Missus saada 8600gt. :) Ihmissuhteet ja pelaamista on vaikea yhdistelmä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dimension E520 ja Vista - Adobe Asenna tai poista-ongelmat | leilanigal | General Software Chat | 2 | 28th Feb 2009 04:46 |
| Mitä Ram toimii minun Dell E520 | Pitkulainen | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 22. Jan 2009 12:20 |
| Varo Maxtor Drives | LCD Monitor | Drives & Removable Media | 15 | 8. Aug 2007 11:11 |
| Kaikki yrittäjät täällä? | Hybr! D | Off Topic Discussion | 6 | 5th Jun 2007 21:30 |
| Kaikki pienten yritysten omistajat? | quinda | Off Topic Discussion | 2 | 17. marraskuu 2006 05:51 |
| Thread Tools | |
| |