mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Dell E520 bezitters opgepast!

Reply

Thread Tools
Old 28 mei 2007, 07:56
Lid Fractie

Default Dell E520 bezitters opgepast!

net een koopje machine van Dell (E6600, 2gb, enz. ..) allemaal gebaseerd op het chassis en de E520 minder dan £ 400, echter de zaken niet rooskleurig onder de motorkap. De PSU is stront, pis haar arm om eerlijk te zijn. Groot-ratings op de rails maar er zijn 3 belangrijke problemen.

In de eerste plaats de PSU is slechts 305 W grr ..... Ten tweede de PSU heeft alleen SATA-macht, niet een molex!! Ten derde is er geen 6-pins pci-e stroom voorzien.

Dus mijn speeltijd goedkope optie is een beetje geschroefd, een nieuwe voeding alleen maar om een 8600GT/GTS ondersteuning is vervelend. Er zijn een paar 8600's die niet in een 6-pins stekker nodig, maar niet veel. De 8600 heeft behoefte aan een min 350w, maar dat een volledig geladen systeem gaat ervan uit, dus ik zou riskeren.

dus let op!
Old 28 mei 2007, 08:01
Administrator Group

Als u wilt toevoegen van een prestatie GFX kaart I would highly recommend het verkrijgen van een betere voeding, 350W is het toch niet gaan om het te snijden.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 28 mei 2007, 08:01
Banned Groep

Ik neem aan dat je ooit zo iets geërgerd toen de heer Miller? : D

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 28 mei 2007, 08:20
Lid Fractie

Ja, het plan is aan te passen een van deze puppies, die hopelijk niet bak de dvd-station.

http://thermaltech.co.uk/shop/therma...card-p-74.html

Mooi systeem, behalve voor de grafische probleem.
Old 28 mei 2007, 11:15
Donor Groep

Dell bash!

Crappy psu!

Ik wed dat je me kan zien watertanden kun je niet de heer Wolf.

Ten aanzien van de front slot psu al heeft de heer Miller. Je weet dat dat zal worden luid en buzzy don't you? Alles met een 40mm fan voor de koeling gaat om geluid verschrikkelijk, vooral omdat het zal worden aan de voorzijde van de zaak zo zal zijn dat veel meer opdringerig.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 28 mei 2007, 13:14
Lid Fractie

yep buzzy en luidruchtige Loverly. Damn Dell dozen geweldig om te kopen voor het kantoor, maar niet voor thuis ooit .... Wist niet dat ze zouden bezuinigen op de PSU. Ter vervanging van de PSU Ik moet buigen over de rails, niet te veel van een probleem, maar het is een splinternieuwe doos! Plus dat ik nooit zou passen iets groter dan een 8600GTS als gevolg van de BTX-arrangement ... Don't ever ever ever kopen aan een spel.

hoera voor het luisteren naar de rant.
Old 28 mei 2007, 13:52
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mr_miller View Post
yep buzzy en luidruchtige Loverly. Damn Dell dozen geweldig om te kopen voor het kantoor, maar niet voor thuis ooit .... Wist niet dat ze zouden bezuinigen op de PSU. Ter vervanging van de PSU Ik moet buigen over de rails, niet te veel van een probleem, maar het is een splinternieuwe doos! Plus dat ik nooit zou passen iets groter dan een 8600GTS als gevolg van de BTX-arrangement ... Don't ever ever ever kopen aan een spel.

hoera voor het luisteren naar de rant.

Geen excuses kerel, ikzelf en Dave hebben gezegd vrij veel het zelfde voor jong en oud.

Ik zie wel wat je zegt over de kaart, ik betwijfel of een 8800-serie kon zou passen. Of een X2900XT voor die kwestie.

-Kanoakavirus
Old 29 mei 2007, 09:01
Lid Fractie

net iemand gevonden die het runnen van een 8600GT in dezelfde zaak geen probs woot! made my day, dat is. Toch zou echter niet aanbevelen. De ATI X1300 in het lijkt Supreme Commander echt goed lopen, maar verloor de planeet = verloren zaak is. hopelijk opperbevelhebber houdt me bezig genoeg totdat ik kan de toestemming van de vrouw des huizes aan de 8600GT te krijgen. :) Relaties en gaming zijn moeilijk te mengen.
Old 30 mei 2007, 22:56
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mr_miller View Post
net iemand gevonden die het runnen van een 8600GT in dezelfde zaak geen probs woot! made my day, dat is. Toch zou echter niet aanbevelen. De ATI X1300 in het lijkt Supreme Commander echt goed lopen, maar verloor de planeet = verloren zaak is. hopelijk opperbevelhebber houdt me bezig genoeg totdat ik kan de toestemming van de vrouw des huizes aan de 8600GT te krijgen. :) Relaties en gaming zijn moeilijk te mengen.
Ik weet dat het goed voelt, ze was alleen ok met mijn nieuwe bouwen enkele maanden geleden, omdat ik 'verrast' haar met een prop, zodat ze kon gaan winkelen. Hey, ik heb haar uit het huis, terwijl ik aan het bouwen was het op didnt het. Kijk, er is altijd methode;)

-Kanoakavirus
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dimension E520 en Vista - Adobe Installeren en verwijderen Problemen leilanigal Algemene programmatuurnoot Chat 2 28 feb 2009 04:46
Wat Ram zal werken in mijn Dell E520 Langwerpig CPUs, Moederborden & RAM 6 22 Jan 2009 12:20
Pas op voor Maxtor Schijven LCD Monitor Drives & Removable Media 15 De 8 augustus 2007 11:11
Elke bedrijfseigenaars hier? Hybr! D Off Topic Discussie 6 De 5 juni 2007 21:30
Eventuele eigenaren van kleine ondernemingen? quinda Off Topic Discussie 2 17 nov 2006 05:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.