![]() |
|
| |||
| |||
| akkurat et røverkjøp maskin fra Dell (E6600, 2GB etc. ..) alle basert på E520 chassis og under £ 400, men ting er ikke så rosenrød under panseret. PSU er crap, dens piss dårlig å være ærlig. Great rangeringer på skinner men det er 3 store problemer. Først PSU er bare 305W NOR ..... Dernest PSU har bare SATA strøm, ikke en molex!! For det tredje er det ingen 6-pin PCI-E strøm levert. Så mitt billige spill alternativet er litt skrus en ny PSU bare for å støtte en 8600GT/GTS er irriterende. Det er noen 8600 er det ikke krever en 6-pinners støpselet, men ikke mange. The 8600 trenger en min 350W, men det forutsetter en fullastet system, så jeg kan ta risken. så pass opp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du vil legge til en forestilling GFX kortet ville jeg sterkt anbefale å få et bedre PSU, 350W bare ikke kommer til å kutte den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tar det deg aldri så litt irritert da Mr Miller? : D
| |||
| |||
| Aye, er planen å passe en av disse valpene, som forhåpentligvis vil ikke yngel DVD-stasjonen. http://thermaltech.co.uk/shop/therma...card-p-74.html Nice-systemet unntatt Graphics problemet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dell bash! Crappy PSU! Jeg vedder på at du kan se meg salivating kan ikke du Mr Wolf. Angående den fremre sporet psu om Mr Miller. Du vet thats kommer til å bli høyt og livlig gjør ikke du? Alt med en 40mm vifte for kjøling kommer til å høres forferdelig, spesielt fordi det vil være i forkant av saken så blir det mye mer påtrengende.
|
| |||
| |||
| yep livlig og bråkete loverly. Damn Dell bokser flott å kjøpe på kontoret, men ikke for hjemmet ever .... Trodde ikke de ville scrimp på PSU. Hvis du vil erstatte psu jeg må bøye seg over monteringsskinnene, ikke for mye av et problem men en helt ny boks! Pluss jeg hadde aldri passe noe større enn en 8600gts grunn av BTX ordningen ... Aldri noensinne kjøpe en til spill. cheers for å lytte til det rant. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ikke beklager fyr, meg selv og Dave har sagt ganske mye den samme i det uendelige. Jeg skjønner hva du sier om kortet, jeg tviler på en 8800-serien kunne ville passe. Eller en X2900XT for den saks skyld.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| bare funnet noen kjører et 8600GT i samme sak no probs woot! gjorde min dag har. Fremdeles vil ikke anbefale det selv. ATI X1300 i den synes å kjøre øverstkommanderende veldig godt, men tapte planeten = tapt sak. forhåpentligvis øverstkommanderende vil holde meg opptatt nok før jeg kan tillatelse fra kona for å få 8600GT. :) Relasjoner og gaming er vanskelig å blande. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |