![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen thinknig saada Dellin tietokoneen ja ihmettelin, voin päivittää laitteiston minä eli ostaa uusia osia tai ostaa toisen grafiikkasovittimen SLI? Olen ajatellut saada XPS 420, jos se auttaa ollenkaan. Olen pyytänyt tämän, koska olen kuullut, että Dell ei ole mahdollista overclocking ... Kiitos jo etukäteen mitään apua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se riippuu koneen mobo spec, voit lisätä toisen GFX-kortille, on se spec-ed kuin SLI.
Voit lisätä RAM-muistia ja kova / CD-asemat, mutta kaikki muu on ei ei IMO: ssa. Heidän mobos / cases / PSUs ovat talon sisäisiä malleja. BIOS on todennäköisesti lukittu joten olen erittäin epävarma voit overclock sitä. My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, kuten Dave sanoi hyvin epätodennäköistä, mutta voisimme auttaa sinua esittää vastaava järjestelmä yhdessä luultavasti suunnilleen samaan hintaan (mahdollisesti jopa halvempi), jossa olisi mahdollista overclock ja päivittämistä, jos haluaisi.
| |||
| |||
| Joo, itse rakentaa ei ole niin vaikeaa kuin miltä näyttää, ja se on halvempaa, enemmän räätälöitäviä ja laajennettavien myös tulevaisuudessa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitely pysyä poissa Dell, jos tarkoituksena on päivittää .... itse pysyä poissa Dell piste
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi White. Olen ostanut 420 tai Missus muutama kuukausi sitten ja vaikka kustannukset vs. spec on melko hyvä vastaan muut myyjät voit tehdä niin paljon parempi rakentaa itse, ja vähemmällä rahalla. Dell on myös varsin vähäinen, että spec n ne tarjoavat, voit muuttaa vain CPU toiselle kaksi mallia esimerkiksi ja ne tällä hetkellä ole tarjota Nvidia paras (mielestäni perustuu bang for buck)-kortin, että 8800GT, joka hetki, koska he väittivät he pulaa. Ne ovat kuitenkin tarjoaa ATI 3870 .... mikä on kurja, ja se on trounced on tyypillinen 9600GT. Nope, sinun ehdottomasti ei voi oc Dell kpl sellaisenaan, koska ne lukita pois vaihtoehtoja bios. Jos olet jälkeen pelaamista koneen, ja jotka eivät halua rakentaa itse, pysy kaukana Dell. Jos olet jälkeen koodaus koneen, ja jotka eivät halua rakentaa itse, tarkista, Dell, mutta myös ostoksia noin. Jos olet jälkeen suo-standardi Internet / toimisto kpl, ja jotka eivät halua rakentaa itse, tarkista, Dell, mutta myös ostoksia noin. Katso, missä olen menossa? Dellin XPS 630 on parempi vaihtoehto, mutta jälleen kerran, olet pulassa kanssa 3870 ja hyvin vähän vaihtoehtoja suorittimen. Palvelu on myös, ja puhun kokemuksesta, (siellä on säiettä täällä jossain), kurja.
|
| |||
| |||
| Thanks a lot guys, uskon, että haluamme rakentaa oman PC nyt. Aion vaatia apua, vaikka niin I'll tehdä uuden säikeen paikalla, kun olen valinnut minun osia. En tiedä, missä kaikki on tässä mobo, mutta olen hyvin pintapuolisena, missä kaikki johdot menevät, ja jos minulla on ostaa jotkut wireing erikseen. Lopuksi, missä on paras paikka ostaa tietokoneen osat? Huomautus-Olen englanti niin American sivustot eivät ole hyviä. Kiitos jälleen, kaverit. :) |
|
| |||
| |||
| Quote:
Maplin joskus käsitellään kuten mobo / jalostaja / ram, mutta se on rajoittunut, vaikka yksinkertaistetaan valintoihisi! Amazon toimittaa komponentteja. On olemassa monia toimittajia, Ehdotan, että teidän lehdenmyyjä ja leffa kautta muutama PC mags.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Ebuyer on hyvä |
|
| |||
| |||
| www.vadim.co.uk www.scan.co.uk www.ebuyer.com www.savastore.com www.komplett.co.uk www.cclonline.com www.dabs.com www.quietpc.com Olen käyttänyt heitä kaikkia ja he kaikki melko hyvä hinnoittelu-, toimitus-ja palvelu. Skannaa ja Vadim ovat erityisen hyvä tuottoon on huomattava.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitä Osa Laptop Componentsia korjauskelvottomiksi? | Theresonly1 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 20th Apr 2009 14:35 |
| Asentaminen käyttöjärjestelmiä USB | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2. Maaliskuu 2009 16:50 |
| POST kertoo minulle Minulla 2 Käyttöjärjestelmät | Arriflex | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 22. Joulukuu 2007 17:25 |
| Ancient PC, on korjauskelvottomiksi? | theonenj72 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 6. Jul 2007 15:56 |
| Comparing käyttöjärjestelmiä! | Superfly | General Software Chat | 4 | 24th Apr 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |