mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Dell systemen upgradable?

Reply

Thread Tools
Old 25 juni 2008, 12:37
Wit
Nieuw Lid Fractie

Default Dell systemen upgradable?

Hoi. Ik ben thinknig om een Dell computer en ik vroeg me af, kan ik een upgrade van de hardware door mijzelf namelijk kopen van nieuwe onderdelen of een tweede grafische kaart voor SLI? Ik denk om een XPS 420 als dat helpt bij iedereen.
Ik vraag dit omdat ik heb gehoord dat Dell-systemen is het niet mogelijk overklokken ...

Thanks in advance for any help.
Old 25 juni 2008, 12:43
Administrator Group

Het hangt af van de machine mobo spec, je zou kunnen toevoegen van een tweede gfx kaart, is het spec-ed als SLi.

U kunt RAM en harde / cd-stations, maar iets anders is een nee nee IMO. Hun mobos / cases / PSUs zijn huis ontwerpen.

Het BIOS zal waarschijnlijk worden vergrendeld zodat ik sterk twijfel kunt u het overklokken.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 juni 2008, 14:32
Donor Groep

Ja, net als Dave zei zeer onwaarschijnlijk, maar wij kunnen u helpen om een vergelijkbaar systeem samen waarschijnlijk ongeveer dezelfde prijs (mogelijk zelfs goedkoper), die mogelijk zou zijn te overklokken en upgraden als je zou willen.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25 juni 2008, 14:37
Administrator Group

Ja, een zelf te bouwen is niet zo moeilijk als het lijkt en wordt goedkoper, meer aanpasbare en uitbreidbare in de toekomst.
Old 25 juni 2008, 15:47
Donor Groep

Zeker wegblijven van Dell, als je bedoeling is om te upgraden .... in feite, blijf uit de buurt van Dell volledig stoppen

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 25 juni 2008, 17:08
Donor Groep

Hi White.

Ik heb een 420 of de vrouw een paar maanden geleden, terwijl de kosten versus spec is vrij goed ten opzichte van andere leveranciers kunt u dat doen veel beter gebouw zelf, en voor minder geld.

Dell ook zijn eerder beperkt in de spec's die zij aanbieden, kunt u alleen de cpu voor nog eens twee modellen voor de aanleg en ze momenteel niet aanbieden van Nvidia's beste (in mijn mening, gebaseerd op bang voor buck) kaart, de 8800GT, op het moment, omdat ze beweren dat ze in voldoende mate aanwezig. Ze zijn echter met een ATI 3870 .... dat is slecht en is trounced door een typische 9600GT.

Nee, je zeker niet kan oc een dell pc als zodanig als ze lock-out van de opties in de bios.

Als je na een speelautomaat, en niet willen bouwen jezelf, blijf uit de buurt van Dell.

Als je na een codering machine, en niet willen bouwen jezelf, kijk Dell uit, maar ook rondkijken.

Als je na een hoogveen-standaard internet / office pc, en niet willen bouwen jezelf, kijk Dell uit, maar ook rondkijken.

Zie waar ik heen?

Dell XPS 630 is een betere optie, maar nogmaals, je bent vast met de 3870 en zeer weinig opties voor de CPU.

De dienst is ook, en ik spreek uit ervaring (er is een draadje hier ergens), beroerd.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 26 jun 2008, 00:02
Wit
Nieuw Lid Fractie

Bedankt jongens, ik denk dat ik wil bouwen van mijn eigen pc nu. Ik zal wat hulp, maar ja ik zal een nieuwe draad hier toen heb ik gekozen voor mijn delen. Ik weet waar alles in het mobo, maar ik ben zeer schetsmatig op waar alle draden los, en als ik zal moeten kopen sommige wireing afzonderlijk. Ten slotte, waar is de beste plek om te kopen computeronderdelen? Opmerking-Ik ben in Engeland, zodat Amerikaanse sites zijn niet goed.

Nogmaals bedankt jongens. :)
Old 26 jun 2008, 03:25
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wit View Post
Bedankt jongens, ik denk dat ik wil bouwen van mijn eigen pc nu. Ik zal wat hulp, maar ja ik zal een nieuwe draad hier toen heb ik gekozen voor mijn delen. Ik weet waar alles in het mobo, maar ik ben zeer schetsmatig op waar alle draden los, en als ik zal moeten kopen sommige wireing afzonderlijk. Ten slotte, waar is de beste plek om te kopen computeronderdelen? Opmerking-Ik ben in Engeland, zodat Amerikaanse sites zijn niet goed.

Nogmaals bedankt jongens. :)
Veel van ons hebben al ingebouwd, zodat u ze niet zullen worden korte helpen.

Maplin soms deals zoals een mobo / processor / ram, maar dat is beperkt, hoewel vereenvoudigt uw keuzes! Amazon ook componenten.

Er zijn veel aanbieders, stel ik voor u naar uw krantenwinkel en film door middel van een enkele pc mags.

Old 26 jun 2008, 03:32
Donor Groep

Ebuyer is goed
Old 26 jun 2008, 09:16
Donor Groep

www.vadim.co.uk

www.scan.co.uk

www.ebuyer.com

www.savastore.com

www.komplett.co.uk

www.cclonline.com

www.dabs.com

www.quietpc.com

Ik heb ze allemaal en ze zijn allemaal vrij goed over prijzen, levering en service. Scan en Vadim zijn bijzonder goed voor het rendement dient te worden opgemerkt.

-Kanoakavirus
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Welk deel van Laptop Components zijn upgrades? Theresonly1 Laptops, Mobiles & PDA's 2 20 apr 2009 14:35
Het installeren van besturingssystemen op een USB - Coolyxxx Algemene programmatuurnoot Chat 7 De 2 maart 2009 16:50
POST vertelt me dat ik heb 2 Besturingssystemen Arriflex Windows besturingssystemen 5 22 dec 2007 17:25
Oude pc, is upgradable? theonenj72 Grafische Kaarten & Monitors 2 De 6 juli 2007 15:56
Vergelijking van besturingssystemen! Superfly Algemene programmatuurnoot Chat 4 24 apr 2007 06:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.