mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Dell-systemer upgradable?

Reply

Thread Tools
Old 25 juni 2008, 12:37
New Member Group

Default Dell-systemer upgradable?

Hei. Jeg thinknig å få en Dell-maskin, og jeg lurte på, vil jeg kunne oppgradere maskinvaren av meg selv altså kjøpe nye deler eller kjøpe en ekstra grafikkort for SLI? Jeg tenker på å få en XPS 420 hvis det hjelper på alle.
Jeg spør fordi jeg har hørt at Dell-systemer tillater ikke overclocking ...

Takk på forhånd for hjelp.
Old 25 juni 2008, 12:43
Administrator Group

Det avhenger av maskinen mobo spec, kan du legge til en andre GFX kortet, er det spec-ed som SLI.

Du kan legge til RAM og hardt / CD-stasjoner, men noe annet er et nei nei IMO. Deres mobos / case / PSUs er i huset design.

BIOS vil trolig være låst, slik at jeg sterkt i tvil kan du overclock det.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 juni 2008, 14:32
Donor Group

Det stemmer, som Dave sa svært lite sannsynlig, men vi kan hjelpe deg å sette et lignende system sammen for trolig rundt samme pris (muligens enda billigere) som vil være mulig å overclock og oppgradere hvis du ønsker.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25 juni 2008, 14:37
Administrator Group

Ja, selv bygge er ikke så vanskelig som det ser ut og vil bli billigere, mer tilpasset og mer oppgraderbart i fremtiden.
Old 25 juni 2008, 15:47
Donor Group

Definitivt holde seg borte fra Dell, hvis hensikt er å oppgradere .... faktisk holde seg borte fra Dell punktum

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 25 juni 2008, 17:08
Donor Group

Hi White.

Jeg kjøpte en 420 eller missus noen måneder siden, og mens kostnaden versus spec er ganske god mot andre leverandører kan du gjøre det mye bedre å bygge selv, og for mindre penger.

Dell er også ganske begrenset i spec står de tilbyr, kan du bare endre CPU for ytterligere to modeller for forekomst og de er foreløpig ikke tilbyr Nvidia beste (etter min mening, basert på bang for Buck) kort, den 8800GT, på øyeblikk, fordi de påsto at de er mangelvare. De er imidlertid tilby et ATI 3870 .... som er elendig, og er trounced ved en typisk 9600GT.

Nope, du definitivt ikke kan OC en Dell-PC som står som de låse ut alternativene i bios.

Hvis du etter en gaming-maskin, og ikke vil bygge selv, holde seg borte fra Dell.

Hvis du etter en koding maskinen, og ikke vil bygge selv, sjekk Dell ut, men også shoppe rundt.

Hvis du etter en bog-standard Internett / kontor PC, og ønsker ikke å bygge selv, sjekk Dell ut, men også shoppe rundt.

Se hvor jeg skal?

Dells XPS 630 er et bedre alternativ, men igjen, er du stuck med 3870, og svært få alternativer for CPU.

Tjenesten er også, og jeg snakker av erfaring (det er en tråd her et sted), elendig.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 26 juni 2008, 00:02
New Member Group

Tusen takk folkens, jeg tror jeg vil bygge min egen PC nå. Jeg trenger litt hjelp, men så jeg skal lage en ny tråd her når jeg har valgt min deler. Jeg vet hvor alt går i mobo, men jeg er veldig Sketchy på hvor alle ledningene går, og hvis jeg blir nødt til å kjøpe noen wireing separat. Endelig, der er det beste stedet å kjøpe datamaskinkomponenter? Note-Jeg er i England så amerikanske nettsteder er ikke bra.

Takk igjen, folkens. :)
Old 26 juni 2008, 03:25
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Hvit View Post
Tusen takk folkens, jeg tror jeg vil bygge min egen PC nå. Jeg trenger litt hjelp, men så jeg skal lage en ny tråd her når jeg har valgt min deler. Jeg vet hvor alt går i mobo, men jeg er veldig Sketchy på hvor alle ledningene går, og hvis jeg blir nødt til å kjøpe noen wireing separat. Endelig, der er det beste stedet å kjøpe datamaskinkomponenter? Note-Jeg er i England så amerikanske nettsteder er ikke bra.

Takk igjen, folkens. :)
Mange av oss har allerede bygget dem så du vil ikke være kort hjelp.

Maplin ha avtaler for eksempel en mobo / prosessor / ram, men det er restriktive, men forenkler dine valg! Amazon også levere komponenter.

Det er mange leverandører, foreslår jeg at du går til newsagent og flick gjennom noen PC mags.

Old 26 juni 2008, 03:32
Donor Group

Ebuyer er god
Old 26 juni 2008, 09:16
Donor Group

www.vadim.co.uk

www.scan.co.uk

www.ebuyer.com

www.savastore.com

www.komplett.co.uk

www.cclonline.com

www.dabs.com

www.quietpc.com

Jeg har brukt dem alle og alle er ganske bra om priser, levering og service. Skann og Vadim er particulary bra på returnerer det skal noteres.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.