![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei. Jeg thinknig å få en Dell-maskin, og jeg lurte på, vil jeg kunne oppgradere maskinvaren av meg selv altså kjøpe nye deler eller kjøpe en ekstra grafikkort for SLI? Jeg tenker på å få en XPS 420 hvis det hjelper på alle.
Jeg spør fordi jeg har hørt at Dell-systemer tillater ikke overclocking ... Takk på forhånd for hjelp.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det avhenger av maskinen mobo spec, kan du legge til en andre GFX kortet, er det spec-ed som SLI.
Du kan legge til RAM og hardt / CD-stasjoner, men noe annet er et nei nei IMO. Deres mobos / case / PSUs er i huset design. BIOS vil trolig være låst, slik at jeg sterkt i tvil kan du overclock det. Min System: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det stemmer, som Dave sa svært lite sannsynlig, men vi kan hjelpe deg å sette et lignende system sammen for trolig rundt samme pris (muligens enda billigere) som vil være mulig å overclock og oppgradere hvis du ønsker.
|
|||
|
|||
|
Ja, selv bygge er ikke så vanskelig som det ser ut og vil bli billigere, mer tilpasset og mer oppgraderbart i fremtiden.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Definitivt holde seg borte fra Dell, hvis hensikt er å oppgradere .... faktisk holde seg borte fra Dell punktum
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi White.
Jeg kjøpte en 420 eller missus noen måneder siden, og mens kostnaden versus spec er ganske god mot andre leverandører kan du gjøre det mye bedre å bygge selv, og for mindre penger. Dell er også ganske begrenset i spec står de tilbyr, kan du bare endre CPU for ytterligere to modeller for forekomst og de er foreløpig ikke tilbyr Nvidia beste (etter min mening, basert på bang for Buck) kort, den 8800GT, på øyeblikk, fordi de påsto at de er mangelvare. De er imidlertid tilby et ATI 3870 .... som er elendig, og er trounced ved en typisk 9600GT. Nope, du definitivt ikke kan OC en Dell-PC som står som de låse ut alternativene i bios. Hvis du etter en gaming-maskin, og ikke vil bygge selv, holde seg borte fra Dell. Hvis du etter en koding maskinen, og ikke vil bygge selv, sjekk Dell ut, men også shoppe rundt. Hvis du etter en bog-standard Internett / kontor PC, og ønsker ikke å bygge selv, sjekk Dell ut, men også shoppe rundt. Se hvor jeg skal? Dells XPS 630 er et bedre alternativ, men igjen, er du stuck med 3870, og svært få alternativer for CPU. Tjenesten er også, og jeg snakker av erfaring (det er en tråd her et sted), elendig.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tusen takk folkens, jeg tror jeg vil bygge min egen PC nå. Jeg trenger litt hjelp, men så jeg skal lage en ny tråd her når jeg har valgt min deler. Jeg vet hvor alt går i mobo, men jeg er veldig Sketchy på hvor alle ledningene går, og hvis jeg blir nødt til å kjøpe noen wireing separat. Endelig, der er det beste stedet å kjøpe datamaskinkomponenter? Note-Jeg er i England så amerikanske nettsteder er ikke bra.
Takk igjen, folkens. :) |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Maplin ha avtaler for eksempel en mobo / prosessor / ram, men det er restriktive, men forenkler dine valg! Amazon også levere komponenter. Det er mange leverandører, foreslår jeg at du går til newsagent og flick gjennom noen PC mags.
|
|||
|
|||
|
Ebuyer er god
|
|
|
|||
|
|||
|
www.vadim.co.uk
www.scan.co.uk www.ebuyer.com www.savastore.com www.komplett.co.uk www.cclonline.com www.dabs.com www.quietpc.com Jeg har brukt dem alle og alle er ganske bra om priser, levering og service. Skann og Vadim er particulary bra på returnerer det skal noteres.