![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Reception eller Lappy? | |||
| Desktop. | | 7 | 53,85% |
| Laptop | | 6 | 46,15% |
| Vælgerne: 13. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Titlen siger det hele. Jeg foretrækker Laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kan godt lide både, men stemte for desktop, jeg gerne overførsel af den bærbare computer, men at alle ændrede sig, da jeg købte en XPS-17 ", det føltes som om jeg havde en desktop rundt med mig! Måtte gå til skrivebordet cos Jeg elsker at være i stand til at demontere / upgrade / overclock så let, modding er hvad fik mig interesseret i comps i første omgang, det er en hobby for mig, men ikke meget af en med bare en lappy
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Desktop til stort set de samme grunde som SocialWarfare, Upgradeablity, Power, overclocking, Customisability.
| |||
| |||
| Desktop også. Jeg har ikke så meget brug for en bærbar computer, fordi det primære anvendelse er bærbarhed. Jeg er kun i gymnasiet, så skoleartikler computere. Der er ikke meget brug for en bærbar computer. Også gerne skrivebordet på grund af, hvad Thingie og SocialWarfare sagde, opgradering, overclocking osv.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Både af forskellige årsager. De har helt forskellige anvendelser.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bytte til en bærbar computer var det bedste, jeg nogensinde har gjort, ikke spille spil, kan flytte den hvor som helst og når jeg har en strømafbrydelse, som er ret hyppige runde min måde jeg kan fortsætte.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lige nu, er en elev, en bærbar computer er stor, men hvis jeg kunne, ville jeg have et skrivebord. Det er bare meget mere comfotable være i stand til at bevæge sig alt omkring en perfekt setup. Jeg hader at have tastaturet, så tæt på skærmen, men ved hjælp af et USB-tastatur på en bærbar computer føles forkert.
| |||
| |||
| Bærbare computere er fantastisk! Jeg bruger sjældent mit skrivebord mere. En lille, let bærbar slår en desktop som helst dag, medmindre du ønsker at spille spil.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har en 17 "tommer skærm laptop, men det er en smuk slank en så ikke føler voluminøse til mig, det er alle i design / vægt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min Desktop og alt er kipbar i den ene side på min bærbare | thearner | Windows-operativsystemer | 13 | 14 februar 2009 10:23 |
| Moderen til alle bærbare computere, Gud laptop, der vil give endefuld dit skrivebord | cheesepuff | Laptops, Mobiles & PDA'er | 16 | 25 november 2008 15:58 |
| Desktop ud, laptop i. | Hybr! D | Laptops, Mobiles & PDA'er | 15 | 1. maj 2008 01:25 |
| Vista Desktop Spørgsmål om HP Laptop | JennB213 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Tilslutte et skrivebord til en bærbar computer via USB | Lauro | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 6. jan 2008 05:21 |
| Thread Tools | |
| |