![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
| View Poll Results: Työpöytä tai Lappy? | |||
| Työpöydälle. | | 7 | 53,85% |
| Laptop | | 6 | 46,15% |
| Äänestäjien määrä: 13. Et voi äänestää tässä kyselyssä | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Otsikko kertoo kaiken. Mieluummin Laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pidän molempia, mutta äänestin kassa, haluan siirrettävyys kannettava tietokone, mutta kaikki muuttui kun ostin XPS 17 ", tuntui kuin olisin ollut kuljettaa työpöydälle noin minun kanssani! Piti mennä työpöydälle cos Rakastan pysty purkamaan / upgrade / overclock niin helposti, Modaus on mikä sai minut kiinnostuneita komppeja ensinnäkin se harrastus minulle, mutta ei paljon yksi vain lappy
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Desktopin periaatteessa samoista syistä kuin SocialWarfare, Upgradeablity, Power, overclocking, Customisability.
| |||
| |||
| Kassa kanssa. Minulla ei oikeastaan ole paljon käytetty kannettava tietokone, koska sen pääasiallinen käyttö on siirrettävyys. Olen vasta lukiossa, joten koulutarvikkeita tietokoneita. Ei ole paljon käyttöä kannettava tietokone. Lisäksi, kuten työpöydän koska mitä thingie ja SocialWarfare sanoi, parantamista, overclocking jne.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sekä eri syistä. Ne ovat aivan eri käyttötarkoituksiin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Muunsivat kannettavia oli parasta, mitä olen koskaan tehnyt, ei pelata pelejä, voi siirtää minne tahansa, ja kun on sähkökatkos, joka on melko usein pyöreä tapani voin jatkaa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nyt, että opiskelija, kannettava tietokone on hyvä, mutta jos voisin, olisin työpöydälle. Se on vain paljon Comfotable voisivat liikkua kaikki ympärillämme on täydellinen asennus. Vihaan ottaa näppäimistön niin lähellä näytön, mutta USB-näppäimistöä kannettavalla mielestä väärä.
| |||
| |||
| Kannettavat tietokoneet ovat hyvin! Olen harvoin käyttää työpöydälle enää. Pieni, kevyt kannettava voittaa kassa joka päivä, jos haluat pelata pelejä.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Minulla on 17 "tuuman näyttö kannettava tietokone, mutta se on melko ohut yksi niin ei tunne iso minulle, se on kaikki suunnittelun / paino. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma Desktop ja kaikki on Tiedonsiirtonopeutta yhdelle sivulle Oma Laptop | thearner | Windows-käyttöjärjestelmät | 13 | 14th Feb 2009 10:23 |
| Äiti kaikki kannettavat tietokoneet, jumala kannettava tietokone, joka piiskaa työpöydälle | cheesepuff | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 16 | 25. marraskuu 2008 15:58 |
| Desktop ulos, kannettava tietokone tuumaa | Hybr! D | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 15 | 1. toukokuuta 2008 01:25 |
| Vista Desktop Kysymys HP Laptop | JennB213 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 7. Jan 2008 11:00 |
| Liittäminen työpöydän kannettavan tietokoneen USB - | Lauro | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 6. Jan 2008 05:21 |
| Thread Tools | |
| |