![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Bureaublad of Lappy? | |||
| Bureaublad. | | 7 | 53,85% |
| Laptop | | 6 | 46,15% |
| Kiezers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Titel zegt het allemaal. Ik geef de voorkeur aan Laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hou van beide, maar heb voor desktop, ik hou van de draagbaarheid van de laptop, maar dat veranderde allemaal toen ik kocht een XPS 17 ", het voelde alsof ik droeg een desktop rond met mij! Moest voor desktop cos I love te kunnen ontmantelen / upgrade / overklokken zo gemakkelijk, modding is wat heb ik geïnteresseerd in de comps in de eerste plaats zijn een hobby van mij, maar niet veel van een met slechts een lappy
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Desktop voor wezen dezelfde redenen als SocialWarfare, Upgradeablity, Power, overklokken, aanpasbaarheid.
| |||
| |||
| Desktop ook. Ik ben niet echt veel voor een laptop, omdat het belangrijkste gebruik is portabiliteit. Ik ben alleen op de middelbare school, zodat de school levert computers. Er is niet veel voor een laptop. Ook als desktop omdat wat thingie en SocialWarfare gezegd, de herinrichting, overklokken enz.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zowel voor verschillende redenen. Ze hebben totaal verschillende toepassingen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Swapping aan een laptop is het beste wat ik ooit heb gedaan, geen spelletjes, kunnen zij overal en wanneer ik een stroomstoring, die is vrij frequente ronde op mijn manier kan ik doorgaan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op dit moment is een student, een laptop is groot, maar als ik kon, zou ik een desktop. Het is gewoon veel meer comfotable te kunnen verplaatsen alles rond om een perfecte instelling. Ik haat die het toetsenbord zo dicht bij het scherm, maar met behulp van een USB-toetsenbord op een laptop voelt verkeerd.
| |||
| |||
| Laptops zijn geweldig! Zelden gebruik ik mijn desktop meer. Een kleine, lichte laptop beats een desktop elke dag, tenzij u wilt spelen spelletjes.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik heb een 17 "inch scherm laptop, maar het is een mooie slanke een zo voelt niet volumineus naar me, het is allemaal in het ontwerp / gewicht. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn Desktop en alles is Kantelbaar naar een kant op mijn laptop | thearner | Windows besturingssystemen | 13 | 14 feb 2009 10:23 |
| De moeder van alle laptops, de God laptop die Spank uw bureaublad | cheesepuff | Laptops, Mobiles & PDA's | 16 | 25 nov 2008 15:58 |
| Desktop uit, laptop inch | Hybr! D | Laptops, Mobiles & PDA's | 15 | 1 mei 2008 01:25 |
| Vista Desktop Vraag op HP Laptop | JennB213 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 7 januari 2008 11:00 |
| Het aansluiten van een desktop naar een laptop via USB | Lauro | Netwerken, modems & VoIP | 5 | De 6 januari 2008 05:21 |
| Thread Tools | |
| |