![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Skrivebord eller Lappy? | |||
| Desktop. | | 7 | 53,85% |
| Laptop | | 6 | 46,15% |
| Velgere: 13. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tittelen sier alt. Jeg foretrekker Laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg liker begge, men stemte på skrivebordet Jeg liker portabilitet av laptop men det endret seg da jeg kjøpte en XPS 17 ", det føltes som om jeg hadde en stasjonær rundt med meg! Måtte gå på skrivebordet fordi jeg elsker å være i stand til å demontere / oppgradering / overclock så lett, modding er det som fikk meg interessert i comps i utgangspunktet, dens en hobby for meg, men ikke mye av en med bare et lappy
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Desktop for utgangspunktet de samme grunnene som SocialWarfare, Upgradeablity, Power, overclocking, Customisability.
| |||
| |||
| Desktop også. Jeg forstår ikke helt har mye å bruke på en bærbar datamaskin, fordi det viktigste bruk er portabilitet. Jeg er bare på skolen, så skolen leverer datamaskiner. Det er ikke mye bruk for en laptop. Også gjerne skrivebordet på grunn av hva thingie og SocialWarfare sa, oppgradering, overclocking etc.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Både for forskjellige grunner. De har helt forskjellige bruksområder.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bytte til en bærbar maskin var det beste jeg har gjort, ikke spille spill, kan flytte hvor som helst og når jeg har en kraft kutt som er ganske hyppige runden min måte jeg kan bære på.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Akkurat nå er å være en student, en bærbar datamaskin er flott, men hvis jeg kunne, ville jeg ha et skrivebord. Det er bare mye mer comfotable å kunne flytte alt til en perfekt oppsett. Jeg hater å ha tastaturet så nær skjermen, men hvis du bruker et USB-tastatur på en bærbar føles galt.
| |||
| |||
| Laptops er kjempebra! Jeg sjelden bruker skrivebordet mitt lenger. En liten, lett laptop beats en stasjonær noen dag med mindre du vil spille spill.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har en 17 tommers skjerm laptop, men det er et ganske smalt en slik ikke føler store til meg, det er alle i design / vekt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skrivebordet mitt og alt er vippingen Mot en side på Min Laptop | thearner | Windows-operativsystemer | 13 | 14 februar 2009 10:23 |
| Mor til alle bærbare datamaskiner, gud laptop som vil klaske skrivebordet | cheesepuff | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 16 | 25 nov 2008 15:58 |
| Desktop ut laptop i. | Hybr! D | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 15 | 1 mai 2008 01:25 |
| Vista Desktop Spørsmål på HP Laptop | JennB213 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Koble til en desktop til en laptop via USB | Lauro | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 6 januar 2008 05:21 |
| Thread Tools | |
| |