![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Reception eller lappy? | |||
| Desktop. | | 7 | 53,85% |
| Bärbar dator | | 6 | 46,15% |
| Väljarna: 13. Du kan inte rösta i denna enkät | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Titeln säger allt. Jag föredrar Laptop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag gillar båda men röstade för skrivbordet, jag gillar att överföra den bärbara datorn, men allt ändrades när jag köpt en XPS 17 ", kändes det som om jag bar på en stationär runt med mig! Fick gå till skrivbordet för jag älskar att kunna demontera / uppgradera / överklockning så lätt, modding är vad som fick mig intresserad av comps på första plats, sin hobby för mig, men inte mycket av en med bara en lappy
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Desktop för i stort sett samma skäl som SocialWarfare, Upgradeablity, Power, överklockning, kundanpassning.
| |||
| |||
| Desktop too. Jag har egentligen inte använda mycket för en bärbar dator, eftersom den huvudsakliga användningen är portabilitet. Jag är bara i gymnasiet, så skolmaterial datorer. Det finns inte mycket användning för en bärbar dator. Också vilja skrivbordet på grund av vad thingie och SocialWarfare sa, uppgradering, överklockning mm
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Både av olika skäl. De har helt olika användningsområden.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Byta till en bärbar dator var det bästa jag någonsin gjort, inte spela spel, kan flytta den var som helst och när jag har ett strömavbrott vilket är ganska ofta runt på mitt sätt jag kan fortsätta.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just nu är en student, är en bärbar dator bra, men om jag kunde, skulle jag ha ett skrivbord. Det är bara mycket mer comfotable att kunna röra allt omkring en perfekt setup. Jag hatar att ha tangentbordet så nära skärmen, men med en USB-tangentbord på en bärbar dator känns fel.
| |||
| |||
| Datorer är great! Jag använder sällan min stationära längre. En liten, slår lätt laptop en stationär varje dag om du vill spela spel.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jag har en 17 "laptop tums skärm, men det är en ganska smal en så känns inte klumpiga för mig, det är alla i konstruktionen / vikt. |