![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Desperate, Blue Screen Bootup mistanke Driver men ingen anelse om, hvad gør ....... Im en computer bruger til sikker men hardware & vedligeholdelse jeg sutter på dårligt. Men min computer er blevet blå screening hårdt og synes at blive værre, hun lige kom hjem fra butikken og fik hardware testet for anden gang og alligevel alt, hvad de sagde, var fint .... Så når jeg fik den op i installeret alt på den tankegang ville det løse og ikke det hasn't. Jeg bliver ved med at få forskellige fejl og dets virkelig køre mig nødder .... Kan nogen hjælpe mig med at forsøge at isolere problemet ..... Undskyldninger sætte dette uheld i software-området og ikke er sikker på, hvordan du fjerner |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi har brug for at kende det nøjagtige fejlmeddelelser og hvilket operativsystem, for at kunne hjælpe dig.
Når du siger butikken testede hardware, hvad gjorde de test, og hvad shop? Også når du siger, du "kom det op i installeret alt på den tankegang ville det løse" .... Siger du geninstalleret Windows? ..... eller? Jo mere info, du giver, jo mere likelly nogen vil kunne hjælpe Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Okay undskyld jeg hadnt satte detaljer endnu Fordi jeg var ikke sikker på, hvem ville reagere, eller hvad de ønsker, her er historien ..... De dele er omkring 10 måneder gamle, nu har hun en 9600gso grafikkort på en P.5N - MX bundkort. Men hun var konstant blå screening og som jeg gjorde ikke vide, hvordan man fastfryse skærme oprindeligt gjorde ikke se de beskeder. Så vendte jeg tilbage hende til reparation området austins, der skal tjekkes ud, ét problem blev der var en BIOS-opdatering, og jeg ved ikke at lege med den, hvis du ikke ved, hvad din gør. De tilsyneladende Prime95 og jeg tror memtest 86 og stress testet linjen og de sagde det aldrig blå screenet eller spillet op, mens der. Så jeg bragte det hjem igen ..... Når tilsluttet hun minde præcis hvorfor jeg dont ligesom hende .... og fortsatte ...... oprindeligt DRIVER IRQL fejl og nogle side skyld i en ikke-paged område og IRQL. Den havde Windows XP Professional SP3 på den, (havde været installeret 4 gange før de går ind i butikken - sidste et par dage før ).... lægge alle softwaren på usikker, hvis det vil påvirke de drivere ...... Derefter fandt grafik driver og installeret den. gang op vil det kun indefryse tilfældigt, er det kun den ene dag eller morgen vil hun blå skærm til døden, dags-beskeder var en kombination af siden skyld i en ikke paged område & nv4_mini.sys. Efter den første installere alt, hvad det vil sige var NTFS fejl i tilfælde logg og Thats om det og plug spille manager ..... Hope this helps mere ..... |
|
| |||
| |||
| OK ... De nævnte ikke, om du har 1 eller 2 sticks af RAM, men det antages, 2, kan du prøve at fjerne en stok og se om det hjælper med problemet ..... hvis ikke bedre swap dem rundt, holder til lige en pind. Også ... kontrollere for snavs og gunge omkring heatsink & fan, selv om din reparation fyr burde have gjort dette. |
|
| |||
| |||
| Umm okay, jeg har 2 sticks af Ram @ 1GB hver, jeg troede det var to, men de er blevet trukket ud kontrolleres og okayed med retninger af en pootah mate af minen den anden dag. Umm ikke sikker på om heatsink n fan men reparation folk havde det åbne og jeg formoder, de kontrolleres, at så godt, som im ikke sikker på, hvad im lookin for der ..... |
|
| |||
| |||
| Tja .... Det er en proces af eliminerings virkelig ..... undertiden dårlige Ram kan forårsage den slags problemer du har, så det er bedre at fjerne det end bare software teste det. Få din ven til at hjælpe dig og se, hvordan tingene går. |
|
| |||
| |||
| Det gjorde de siger, at de testede det på Austins og det var fint, skulle jeg være genprøvning? og i så fald bruger jeg memtest 86 som jeg tror Thats hvad de anvendes ?..... |
|
| |||
| |||
| Undskyldninger for ikke at sætte specs tidligere, da jeg tog dem til at arbejde og couldnt adgang fra min hjemmecomputer. Vedhæftet er en liste over, hvad der er i den nye pige ...... |
|
| |||
| |||
| Som jeg sagde, kan du prøve at fjerne en pind af Ram og se om det hjælper med problemet ..... hvis ikke bedre swap dem rundt, holder til lige en pind. Memory testere ikke fullproof, men hvis du enten har en dårlig stick eller uforenelig stick, fjerne en stok og bytte dem, vil vise det. |
|
| |||
| |||
| Okay .... Umm ja jeg har startet op med hvert sæt RAM, og det var fint, gjorde det meste, fordi min ven og jeg troede, vi bragte 4GB ikke 2GB kit og vi var forkert. Men ingen problemer med at starte på dem. Vil dog skifte dem rundt i aften og se, hvordan jeg går ....... Også jeg er nysgerrig, hvis reformating og hardware kontrol isnt picking op og to forskellige butikker har testet den hardware, kan det være en driver eller kabel Thats aktuelt er sluttet til computeren. Monitoren er en gammel stil, men med en PIN-konverteren på den for at oprette forbindelse til bord, så er der modem, tastatur & mus og selvfølgelig magten. Jeg vil rebackup igen incase af nedbrud eller omformatere igen, og da jeg slukket Windows opdateringer tænker det var det spørgsmål, jeg vil returnere dem igen, og se hvad der sker, og komme tilbage til Dem med resultaterne af RAM. Også et notat at holde sig for øje, når computeren er endelig oppe og køre hun sjældent blå skærm igen, selv om genstartes eller slået af kort, der kun opstår, når venstre over natten, eller når jeg kommer hjem fra arbejde, så hun skal være lukke ned for nogle lang tid, før det vil gentage. Når op vil det kun låse n fryse alt på ulige lejlighed. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Blå skærm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Kom godt i en blå skærm | samjohnson | Windows-operativsystemer | 24 | 11 februar 2008 12:41 |
| Blue Screen | phoeniximportersuk | General Software Chat | 7 | 24. sep 2007 12:47 |
| Thread Tools | |
| |