mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Wanhopig, Blue Screen Bootup Verdachte Driver maar geen idee wat doen .......

Reply

Thread Tools
Old De 1 juli 2009, 04:49
Lid Fractie

Default Wanhopig, Blue Screen Bootup Verdachte Driver maar geen idee wat doen .......

Wanhopig, Blue Screen Bootup Verdachte Driver maar geen idee wat doen ....... Im een computer gebruiker zeker maar hardware & onderhoud ik zuigen op slecht. Maar mijn computer is blauw screening slecht en lijkt alleen maar erger, ze kwam net terug van de winkel en kreeg hardware getest voor de tweede keer en toch alles wat ze zei was fijn ....

Dus zodra i got it up Ik heb alles op het denken zou vestigen en niet het hasn't. Ik krijg steeds verschillende fouten en haar echt rijden me gek ....

Kan iemand me helpen om te proberen de oorzaak van het probleem .....

Excuses dat deze per ongeluk in de software en niet weet hoe te verwijderen
Old De 1 juli 2009, 05:21
Donor Groep

Default Wanhopig, Blue Screen Bootup Verdachte Driver maar geen idee wat doen .......

We moeten weten wat de exacte foutmeldingen en wat Operating System, te kunnen helpen.

Als je zegt de winkel testen van de hardware, wat hebben ze de test-en welke winkel?

Ook als u zegt, u "got it up Ik heb alles op het denken zou vestigen" .... bedoel je je Windows opnieuw geïnstalleerd? ..... of?

Hoe meer info kunt bieden, hoe meer likelly iemand zal kunnen helpen

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old De 1 juli 2009, 05:42
Lid Fractie

Ok sorry i hadnt die de details nog oorzaak i wasnt zeker wie zou reageren of wat ze zouden willen, hier is de geschiedenis .....

De delen zijn ongeveer 10 maanden oud nu heeft ze een 9600gso grafische kaart op een P5N - MX moederbord. Maar ze was constant blauw screening en als i didnt know how to freeze de schermen aanvankelijk didnt zie de berichten.

Dus ik haar teruggegeven aan de reparatie van austins te worden gecontroleerd, een probleem was er een bios update en ik weet niet te spelen met het als je niet weet wat je doet. Zij blijkbaar Prime95 en ik denk dat memtest 86 en stress testen de raad van bestuur en ze zeiden dat nooit blauw gescreend of afgespeeld zolang daar. Dus bracht ik ze weer terug naar huis .....

Eenmaal aangesloten was ze precies herinneren waarom i dont like haar .... en voortgezet ...... aanvankelijk DRIVER IRQL fouten en sommige pagina storing in een niet-paged en IRQL.

Het was Windows XP Professional SP3 op, (was geïnstalleerd 4 keer voordat ze in de winkel - laatste een paar dagen voordat ).... om alle software op zeker weet of dit van invloed zou zijn op de chauffeurs ...... Vervolgens vond de grafische driver en geïnstalleerd.

eenmaal op het zal alleen de vriezer willekeurig, het is alleen overnachting of morgen zal ze blauw scherm te overlijden, vandaag berichten waren een combinatie van pagina storing in een niet paged gebied & nv4_mini.sys. Na de eerste installatie van alles in het werk zou zeggen is NTFS-fout in het geval Logg en thats erover en plug manager spelen .....

Hoop dat dit helpt meer .....
Old De 1 juli 2009, 07:56
Donor Groep

OK ... u geen melding of u 1 of 2 stokken van Ram, maar uitgaande van 2, verwijdert u een stick en kijk of dit helpt het probleem ..... als er geen betere swap rond, om slechts een stok.

Ook ... controleren op vuil en gunge rondom de Heatsink & fan, hoewel uw reparatie vent moet dit gedaan hebben.
Old De 1 juli 2009, 08:12
Lid Fractie

ehm oke ik heb 2 stokjes van Ram @ 1GB elk, Ik vond het twee, maar zij zijn afgehaakt gecontroleerd en okayed met de aanwijzingen van een pootah mate van mij de andere dag.

ehm niet zeker over de koeling n fan, maar de reparatie mensen hadden hem open en ik neem aan dat ze gecontroleerd dat ook, als im not sure what im lookin er .....
Old De 1 juli 2009, 09:07
Donor Groep

Nou .... het is een proces van eliminatie echt ..... soms slecht Ram kan leiden tot het soort problemen die je hebt, dus het is beter om het te verwijderen dan alleen software testen.
Krijg je vriend om je te helpen en te zien hoe de dingen gaan.
Old De 1 juli 2009, 19:00
Lid Fractie

Ze zei dat ze het getest op Austins en het was fijn, moet ik opnieuw? en zo ja, gebruik ik de memtest 86 als i think thats wat ze gebruikt ?.....
Old De 1 juli 2009, 21:51
Lid Fractie

Excuses voor het niet om de specs eerder zo heb ik ze om te werken en couldnt toegang vanaf mijn computer thuis.

Bijgevoegd is de lijst van wat er in het nieuwe meisje ......
Attached Thumbnails
Desperate, Blue Screen Bootup Suspect Driver but No Idea What Doin.......-copy-acc.jpg  
Old 2 jul 2009, 00:28
Donor Groep

Zoals ik al zei, probeer het verwijderen van een stok van Ram en kijk of dit helpt het probleem ..... als er geen betere swap rond, om slechts een stok.

Geheugen testers zijn niet fullproof, maar als je een slechte stick of onverenigbaar stok, het verwijderen van een stok en ruilt ze zullen tonen op.
Old 2 jul 2009, 01:55
Lid Fractie

oke .... ehm ja ik opgestart met elke set RAM en het was fijn, deed dat vooral omdat mijn vriend en ik dacht dat we die 4GB niet 2GB kit en we hadden het mis. Maar geen problemen met het booten van op hen.

Zal echter schakelen ze vanavond rond en zie hoe ik ga .......

Ook ik ben benieuwd wanneer reformating en hardware controles isnt te halen en in twee verschillende winkels hebben getest de hardware, kan het een bestuurder of kabel thats momenteel aangesloten op de computer.

De monitor is een oude stijl, maar met een pin-converter op om het te verbinden met het bord, dan is er een modem, een toetsenbord en muis en natuurlijk macht.

Ik zal rebackup weer het geval van een ongeval of opnieuw toe en aangezien ik uitgeschakeld windows updates denken was het onderwerp dat ik zal terugkeren die terug op en zie wat er gebeurt en je terug met de resultaten van het RAM-geheugen.

Ook een notitie voor ogen te houden, zodra de computer is eindelijk up and running ze zelden blauwe schermen weer, ook al opnieuw gedraaid of van een korte, maar treedt alleen op als ze 's nachts of wanneer ik thuis ben van het werk, dus ze moet worden afgesloten voor bepaalde duur van de periode voordat hij zal herhalen. Zodra up zal alleen sluis n vriezer alles op de oneven gelegenheid.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Blauw scherm Windows splash screen Mukk1987 Windows besturingssystemen 3 15 apr 2008 13:22
Krijg een blauw scherm samjohnson Windows besturingssystemen 24 11 feb 2008 12:41
Blue Screen phoeniximportersuk Algemene programmatuurnoot Chat 7 24e sep 2007 12:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.